13.10.2022 / 06:30
StoryEditor

Lego uruchamia swój szósty salon firmowy. Placówka mieści się w łódzkim CH Manufaktura [GALERIA]

Joanna Starzewska-Nogaj, Senior Brand Manager w Lego Polska (Fot. KK)
Joanna Starzewska-Nogaj, Senior Brand Manager w Lego Polska (Fot. KK)
Joanna Starzewska-Nogaj, Senior Brand Manager w Lego Polska (Fot. KK)
Lego Łódź Manufaktura (KK)
Joanna Starzewska-Nogaj, Senior Brand Manager w Lego Polska (Fot. KK)
Lego Łódź Manufaktura (KK)
Joanna Starzewska-Nogaj, Senior Brand Manager w Lego Polska (Fot. KK)
Lego Łódź Manufaktura (KK)
Joanna Starzewska-Nogaj, Senior Brand Manager w Lego Polska (Fot. KK)
Joanna Starzewska-Nogaj, Senior Brand Manager w Lego Polska (Fot. KK)
Joanna Starzewska-Nogaj, Senior Brand Manager w Lego Polska (Fot. KK)
Joanna Starzewska-Nogaj, Senior Brand Manager w Lego Polska (Fot. KK)
Znana duńska marka Lego uruchamia kolejny salon firmowy. Nowa placówka zlokalizowana jest w Łodzi, w CH Manufaktura. Sklep rozpocznie działalność w czwartek, 13 października.

Salon firmowy Lego w Łodzi to szósta placówka sieci. Pozostałe mieszczą się w Warszawie – dwie lokalizacje – Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku. Sklep o powierzchni sali sprzedaży ok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
04.09.2023 / 17:05
StoryEditor

Pracownicy należącej do sieci 7 Eleven firmy handlowej zastrajkowali przeciwko właścicielowi. To pierwsza taka sytuacja od lat

Placówka 7 Eleven w Japonii (fot. Shutterstock)
Pracownicy domu towarowego Seibu w Tokio zarządzili jednodniowy strajk wobec planów właściciela związanych ze sprzedażą. To firma Seven&i, operator m.in. sieci sklepów 7 Eleven.

Pracownicy domu towarowego przerwali pracę, bo nie są pewni swojej przyszłości. Nie podobają się im warunki sprzedaży spółki Sogo&Seibu nowemu inwestorowi – amerykańskiemu fundu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
13.09.2023 / 15:00
StoryEditor

Danone wyda 230 mln zł na nową inwestycję w Polsce. Jaką nową kategorię produktową będzie rozwijał francuski koncern w naszym kraju?

Antoine de Saint-Affrique, CEO Grupy Danone podczas inauguracji procesu rozbudowy zakładów produkujących żywność dojelitową
W obecności globalnego CEO Danone Antoine’a de Saint-Affrique oraz przedstawicieli władz i administracji samorządowej oficjalnie rozpoczęto wartą 230 mln zł, największą inwestycję w historii należących do Danone Zakładów Produkcyjnych Nutricia w Opolu. Obok produkowanych tu obecnie takich marek jak BoboVita czy Bebilon 2 i Bebiko 2, w nowym wydziale powstawać będą specjalistyczne produkty żywienia medycznego. Dzięki temu opolska fabryka rozpocznie działania w nowej kategorii.

Antoine de Saint-Affrique, CEO Grupy Danone podkreślił, że koncentracja na potrzebach pacjenta leżą u podstaw strategii firmy w obszarze specjalistycznego żywienia medycznego. -...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18. wrzesień 2023 12:07