24.08.2022 / 20:45
StoryEditor

Liczba klientów w centrach handlowych M1 wzrosła o 21 proc. Na plusie jest także sprzedaż

Centrum handlowe M1 w Poznaniu (Metro Properties)
Jak informuje spółka Metro Properties, liczba klientów w centrach M1 w pierwszej połowie roku wzrosła o 21 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. W czerwcu wzrost wyniósł 8 proc. Na plusie jest również wartość sprzedaży. Portfolio najemców uzupełniły międzynarodowe i lokalne marki.

– Nasze działania zarządcze koncentrujemy na wszystkich obszarach, które mają znaczenie dla komfortu zakupów, wzmacniania oferty i budowania pozytywnych doświadczeń w naszych ce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2024 / 12:54
StoryEditor
Błażej Wilamowski, Oshee Polska: tworzymy monopol na funkcjonalność. Jak firma przekonuje detalistów do świadomego budowania oferty napojów i żywności nowej generacji?
Iga Świątek, polska tenisistka i ambasadorka marki Oshee (fot. materiały prasowe)

– Jesteśmy ekspertem w swojej dziedzinie i kategorii. Zagospodarowaliśmy sobie przestrzeń w obszarze napojów funkcjonalnych – oświadczył Błażej Wilamowski, wiceprezes zarządu i dyrektor komercyjny Oshee Polska. Podczas targów Grupy Kapitałowej Specjał opowiadał o tym jakie korzyści może przynieść detalistom odpowiednie budowanie w ofercie tej kategorii napojów i żywności.

– Zagospodarowaliśmy cały ten obszar przekąsek i napojów funkcjonalnych – skupiamy się kompetencyjnie na tym, wnosząc szereg wartości, oczywiście wspierając to na koniec dużymi,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.11.2024 / 11:07
StoryEditor
Rafał Trzaskowski walczy o głosy przedsiębiorców. Kandydat KO na prezydenta RP odwiedził piekarnię firmy Putka
Rafał Trzaskowski w ramach kampanii prezydnckiej odwiedził zakład produkcyjny firmy Putka (fot. Shutterstock)

„Państwo powinno zrobić absolutnie wszystko, żeby pomagać małym i średnim przedsiębiorcom” – mówił Rafał Trzaskowski, podczas konferencji prasowej, która odbyła się 27 listopada, Miała ona miejsce w piekarni firmy Putka w podwarszawskich Jawczycach, w której prezydent Warszawy i kandydat na prezydenta RP z ramienia Koalicji Obywatelskiej pojawił się już o 7 rano.

Zakład produkcyjny firmy Putka w podwarszawskich Jawczycach to pierwsze i jak należy przypuszczać nie ostanie miejsce, które odwiedził Rafał Trzaskowi, w ramach kampanii, mając...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. grudzień 2024 17:45