17.03.2021 / 20:01
StoryEditor

Lockdown uderza w plany sieci Primark w Polsce. Firma przekłada otwarcie sklepu w Poznaniu

Primark w Galerii Młociny (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć Primark poinformowała, że w związku z ogłoszonymi przez ministra zdrowia Adama Niedzielskiego planami rozszerzenia lockdownu galerii handlowych na całą Polskę - a więc i na województwo wielkopolskie - przesunie otwarcie sklepu w CH Posnania w Poznaniu z 25 marca na późniejszy, nieokreślony jeszcze termin.

- Nic nie jest dla nas ważniejsze niż zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów. Dlatego będziemy stale monitorować sytuację oraz wszelkie rekomendacje władz, a na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 13:34
StoryEditor
Dino może wyjść za granicę i podbić małe wsie oraz miasteczka u naszych sąsiadów
Market Dino w Łodzi, przy ul. Tomaszowskiej

Dino Polska to najszybciej rozwijająca się sieć supermarketów w Polsce, szczycąca się solidnym bilansem, wysokim generowaniem przepływów pieniężnych (FCF) oraz unikalną integracją pionową za pośrednictwem Agro-Rydzyny. Pedro Goulart, analityk giełdowy, analizuje potencjał spółki i wskazuje na możliwą – w dłuższej perspektywie – ekspansję zagraniczną na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Analityk giełdowy Pedro Goulart podkreśla, że strategia rozwoju Dino Polska koncentruje się na ekspansji na obszarach wiejskich i podmiejskich, posiadaniu własnych sklepów i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 14:19
StoryEditor
Smyk na wojnie z demografią. Jak sieć handlowa dla dzieci chce rosnąć pomimo kurczącego się rynku?
Smyk na wojnie z demografią. Sieć handlowa dla dzieci chce rosnąć pomimo kurczącego się rynku (fot. materiały prasowe)

Mniejsza liczba urodzeń, presja kosztowa i rosnąca konkurencja nie zdołały zatrzymać Smyka. Sieć, znana głównie z produktów dla najmłodszych, coraz mocniej stawia na efektywność operacyjną i ekspansję w Europie Środkowo-Wschodniej. Czy to przepis na trwały wzrost w branży, która kurczy się wraz z demografią?

Grupa Smyk wchodzi w nową fazę rozwoju. Po latach intensywnego wzrostu sprzedaży, spółka skupia się dziś na rentowności i precyzyjnie zaplanowanej ekspansji w regionie CEE. Wyni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. październik 2025 09:55