13.05.2024 / 17:11
StoryEditor

Marywilska 44. Priorytetem jest jak najszybsze przystąpienie do odbudowy obiektu

Pożar w centrum handlowym Marywilska 44 (fot. Straż Pożarna)
Spółka Marywilska 44 wystosowała oświadczenie po pożarze w centrum handlowym. "Zapewniamy, że podejmiemy wszelkie możliwe działania, aby przywrócić funkcjonowanie obiektu jak najszybciej" – informuje firma.

Marywilska 44 opublikowała komunikat, w którym wyraża głębokie ubolewanie w związku z tragicznym pożarem, który miał miejsce centrum handlowym.

"To niewyobrażalna tragedia, która dotknęła nie tylko nas, ale przede wszystkim tysiące osób, które straciły swoje miejsca pracy, jedyne źródło utrzymania swoich rodzin, a niejednokrotnie dorobek całego  życia" – czytamy w oświadczeniu.

"Zapewniamy, że podejmiemy wszelkie możliwe działania, aby przywrócić funkcjonowanie obiektu jak najszybciej" – zapewnia spółka.

Co było przyczyną pożaru na Marywilskiej 44?

Na miejscu nadal trwają prace służb, których celem jest ustalenie przyczyny pożaru. Obiekt jest zabezpieczony i zamknięty przez Państwową Straż Pożarną i Służby.

"Nasza współpraca z wszystkimi zaangażowanymi w proces instytucjami w tym zakresie jest pełna od pierwszych minut tragedii. Udzielamy wszelkiego potrzebnego wsparcia aby rzetelnie zbadać przyczyny i przebieg pożaru" – podkreślają przedstawiciele spółki Marywilska 44.

"Naszym priorytetem w tej chwili jest jak najszybsze przystąpienie do odbudowy obiektu. Ten scenariusz możliwy jest do realizacji przy pełnym zaangażowaniu nie tylko spółki, ale i wszelkich instytucji i organów administracji, w których gestii leżą kluczowe decyzje w procesie odbudowy" – zaznaczają.

"Jesteśmy wdzięczni za wyrazy wsparcia i solidarności, jakie płyną do nas i naszych najemców. Prosimy o dalsze wsparcie i zrozumienie w tym trudnym czasie" – czytamy w oświadczeniu spółki.

16.05.2025 / 10:12
StoryEditor
Sieci handlowe kontra Visa i Mastercard. Branża apeluje do Komisji Europejskiej o ograniczenie opłat
Czego domagają się detaliści od KE w sprawie Visy i Mastercard? (fot. Shutterstock)

Najwięksi detaliści Europy wzywają Komisję Europejską do działania wobec dwóch dominujących operatorów kart płatniczych. Wskazują na rosnące opłaty i brak przejrzystości w systemie prowizji, które – ich zdaniem – szkodzą konkurencyjności Unii Europejskiej. Czy instytucje unijne odpowiedzą na ten apel?

14 maja europejscy detaliści i przedstawiciele handlu internetowego wezwali Komisję Europejską do podjęcia zdecydowanych kroków wobec Visy i Mastercard. Powodem apelu są zbyt wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.05.2025 / 18:54
StoryEditor
Biedronka wyciąga rękę do pracowników, którzy buntują się przeciwko nowym zasadom przyznawania premii
Pracownicy Biedronki nie chcą nowych zasad naliczania premii (fot. materiały prasowe)

Pracownicy Biedronki krytykują nowy system naliczania premii i żądają powrotu poprzedniego. Portal wiadomoscihandlowe.pl poprosił władze sieci o komentarz w tej sprawie i zapytał, czy postulaty zatrudnionych mogą zostać spełnione. Przedstawiciele firmy odpowiedzieli na część zarzutów podnoszonych przez związkowców.

Jak informowaliśmy w piątek 16 maja na portalu wiadomoscihandlowe.pNSZZ Solidarność przygotowuje petycję do władz sieci Biedronka w sprawie nowych zasad naliczania premii d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. maj 2025 02:47