03.02.2021 / 13:28
StoryEditor

Mniejsze parki handlowe zyskają na znaczeniu [ANALIZA]

Trzy lockdowny bardzo istotnie wpłynęły na ilość oddawanych do użytku powierzchni handlowych w 2021 roku. Mimo tego udało się niemal dorównać wynikowi z 2019 roku.  W 2021 możemy spodziewać się, że na rynek trafi kolejne 200-250 tys. mkw. przestrzeni handlwej – prognozuje firma doradcza Colliers.

Eksperci podkreślają, że na popularności zyskują parki handlowe i mniejsze centra o profilu zakupów codziennych o powierzchni nieprzekraczającej 25 tys. mkw. GLA. Udział tych pi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 10:42
StoryEditor
Kolporter inwestuje w rozwój i modernizację – sieć saloników przechodzi metamorfozę
Kolporter, największy dystrybutor prasy w Polsce i właściciel blisko 500 saloników prasowych, intensywnie inwestuje w rozwój swojej sieci handlowej

Kolporter, największy dystrybutor prasy w Polsce i właściciel blisko 500 saloników prasowych, intensywnie inwestuje w rozwój swojej sieci handlowej. W pierwszej połowie 2025 roku firma otworzyła nowe punkty sprzedaży i przeprowadziła modernizację kilkudziesięciu istniejących lokalizacji. Celem zmian jest stworzenie nowoczesnych, funkcjonalnych i przyjaznych przestrzeni, które odpowiadają na oczekiwania współczesnych klientów i wzmacniają pozycję marki na rynku detalicznym.

Sieć Kolporter podpisała właśnie umowę najmu lokalu handlowego w galerii Nowe Bielawy w Toruniu. Nowy salonik prasowy, który zasili ofertę obiektu, ruszy pod koniec roku i będzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 10:10
StoryEditor
Naleśniki z Nutellą, batoniki Rocher i chrupiące Kinder – Ferrero wprowadza na rynek 5 innowacji produktowych
Naleśniki z Nutellą, batoniki Rocher i Kinder Crispy – Ferrero prezentuje 5 nowości (fot. TY Lim/Shutterstock)

Ferrero zaprezentowało aż pięć nowości. Włoski gigant, znany z kultowych marek takich jak Nutella, Kinder czy Ferrero Rocher, po raz kolejny pokazuje, że potrafi łączyć tradycję z nowoczesnością. Jakie smaki pojawią się na sklepowych półkach i czym Ferrero zaskoczy konsumentów tym razem?

Jak donosi portal ilsole24ore.com, podczas pierwszego w historii firmy Innovation Day Ferrero zaprezentowało pięć nowych produktów, które łączą doświadczenie koncernu z nowymi k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. listopad 2025 00:42