09.05.2020 / 19:20
StoryEditor

Najemcy wciąż w słabszej pozycji. Nierówna walka o czynsze z właścicielami galerii handlowych

(fot. Pixabay)
Wojna galerii handlowych z najemcami szybko się nie skończy. Najemcy dostają faktury na takie kwoty, jakby mogli w czasie epidemii normalnie prowadzić działalność – informuje portal prawo.pl.

Przepisy tarczy antykryzysowej zawiodły dlatego, że nie sprecyzowały, co jest powierzchnią handlową. Według galerii nie są nią restauracje czy punkty usługowe i żądają od nich o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2024 / 13:54
StoryEditor
Shein i Temu wywracają rynek mody! Jak marki radzą sobie z konkurencją ultrataniej odzieży?
Shein i Temu wywracają rynek mody (fot. Ascannio/Shutterstock)

Ultratanie marki, takie jak Shein i Temu, zmieniają krajobraz branży modowej, stawiając tradycyjne firmy w obliczu poważnych wyzwań. Czy giganci tacy jak CCC, LPP czy Zalando będą w stanie dostosować się do tej zmieniającej się rzeczywistości? Eksperci Kondo&Partners Consulting analizują ich strategie na przyszłość, przedstawiając różnorodne podejścia do walki o klientów.

Marki Shein i Temu zrewolucjonizowały rynek modowy, oferując odzież w bardzo przystępnych cenach, głównie poprzez internetowe platformy sprzedażowe. Ich sukces polega na niskic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2024 / 10:00
StoryEditor
Mastercard zmienia zasady. Czy nie usłyszymy już pytania "drukować potwierdzenie"?
Mastercard zmienia zasady. Czy nie usłyszymy już „drukować potwierdzenie”? (fot. pixabay.com/AhmadArdity)

W obliczu rosnącej troski o środowisko, przemiany w handlu zaczynają odgrywać kluczową rolę w walce z nadmiernym zużyciem surowców. Jednym z elementów, który do tej pory nie był szeroko omawiany, jest kwestia papierowych potwierdzeń transakcji, drukowanych masowo każdego dnia w sklepach i punktach usługowych. Mastercard, jeden z liderów w sektorze płatności, podjął decyzję o wyeliminowaniu konieczności drukowania potwierdzeń przy płatnościach kartą, co stanowi ważny krok w kierunku bardziej zrównoważonego handlu.

Przeciętny hipermarket zużywa rocznie około 10 600 rolek papieru na wydruk paragonów i potwierdzeń transakcji, które najczęściej trafiają prosto do kosza zaraz po dokonaniu zaku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:54