30.08.2021 / 12:45
StoryEditor

Polska Rada Centrów Handlowych ma czterech nowych członków

Galeria handlowa Factory Kraków (mat. prasowe/zdjęcie ilustracyjne)
Technologiczna spółka Dasoft, gdańskie Centrum Handlowe Manhattan, prywatna grupa energetyczna Polenergia eMobility oraz działająca w obszarze biur elastycznych firma New Work dołączyły do około dwustu podmiotów zrzeszonych w Polskiej Radzie Centrów Handlowych.

Polska Rada Centrów Handlowych reprezentuje interesy branży centrów handlowych i występuje jako strona w dialogu z administracją państwową, a jej przedstawiciele monitorują i ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 16:01
StoryEditor
Producenci cukru pod presją kosztów i podatku cukrowego. Branża: Ten podatek za bardzo upraszcza złożoność problemu otyłości
Stratuje nowa kampania cukrownicza. Branża boi się kosztów i podatku cukrowego (fot. Krajowa Grupa Spożywcza)

Wszystkie cukrownie w Polsce już rozpoczęły lub za chwilę rozpoczną kampanię cukrowniczą 2025/2026. – Obecna kampania to będzie sprawdzian odporności cukrownictwa – uważa Michał Gawryszczak, dyrektor Biura Związku Producentów Cukru w Polsce. Skąd takie negatywne nastroje w branży?

W artykule przeczytasz: 

  • KGS pierwsza rozpoczęła kampanię cukrowniczą 2025/2026
  • Wzrost kosztów energii jedną z największych bolączek branży cukrowniczej
  • Czy podwyżka podatku cukrowego uderzy w branże cukrowniczą?
  • Baza surowcowa pod znakiem zapytania
  • Kampania cukrownicza 2025/2025 będzie sprawdzianem odporności branży

Krajowa Grupa Spożywcza pierwsza rozpoczęła kampanię cukrowniczą 2025/2026

Już 25 sierpnia kampanie cukrowniczą rozpoczęły cukrownie należące do Krajowej Grupy Spożywczej. 27 sierpnia kampanię rozpoczęły cukrownie koncernu Pfeifer & Langen Polska. Nordzucker Polska planuje rozpoczęcie przerobu buraków cukrowych od 4 września, a Südzucker Polska rozpocznie kampanię z 15 na 16 września.

Wzrost kosztów energii jedną z największych bolączek branży cukrowniczej

Przedstawiciele Związku Producentów Cukru przyznają, że obecnie głównym wyzwaniem branży cukrowniczej jest presja kosztowa. Zwłaszcza te związane z transformacją energetyczną i dostosowaniem produkcji do polityki dekarbonizacyjnej.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 15:45
StoryEditor
Zarządzał Tesco w Polsce i regionie, teraz stanie na czele dużej sieci sklepów, która działa także w naszym kraju
Matt Simister objął stanowisko CEO Grupy Fressnapf Holding SE, właściciela sieci sklepów zoologicznych Maxi Zoo

Matt Simister objął stanowisko CEO Grupy Fressnapf Holding SE, właściciela sieci sklepów zoologicznych Maxi Zoo. To kolejny etap w jego karierze, którą przez ponad 15 lat budował w strukturach Tesco. Teraz będzie nadzorował działalność firmy także w Polsce – jednym z kluczowych rynków dla niemieckiej Grupy Fressnapf.

Kariera w Tesco – od Czech po całą Europę Środkową

Simister rozpoczął pracę w Tesco w 2007 roku jako Commercial Director w Czechach i na Słowacji. Następnie rozwijał kar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 05:36