17.07.2020 / 11:17
StoryEditor

PRCH: Centra handlowe w Polsce odżywają szybciej niż w innych krajach

Galeria Młociny w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Polacy wracają do galerii handlowych dużo chętniej niż mieszkańcy innych państw. Zmienił się jednak nasz sposób kupowania – kompulsywne zachowania coraz częściej ustępują miejsca rozważnym, zaplanowanym decyzjom. „Nowa normalność” jest więc zupełnie inna od starej. Jak odnajdują się w niej właściciele największych obiektów handlowych w Polsce? Jak wyglądają negocjacje z najemcami powierzchni handlowych? Co czeka gastronomię, która jest jedną z branż, która ucierpiała na pandemii najbardziej? Jak z perspektywy międzynarodowej organizacji będą wyglądały kolejne miesiące branży retail? Na te i inne pytania odpowiadają praktycy w najnowszym raporcie RRF Crisis vol. 4. 

Branża powoli wychodzi z kryzysu, dlatego przyszedł czas na publikację inną niż wszystkie dotychczasowe - skupioną na ludziach, ich doświadczeniach związanych z niedawnym lockdo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.11.2025 / 17:19
StoryEditor
Kolporter rozwija sieć saloników. Firma ma nowe lokalizacje i szykuje rebranding istniejących punktów
Salonik Kolporter (fot. materiały prasowe)

W trzecim kwartale 2025 roku sieć saloników Kolportera przeszła znaczące zmiany, obejmujące zarówno rozwój geograficzny, jak i odświeżenie istniejących lokalizacji. Firma wskazuje, że działania te wynikają z długofalowej strategii oraz rosnącego zainteresowania jej punktami.

Trzeci kwartał 2025 roku przyniósł otwarcie czterech nowych saloników Kolportera. Jak podaje firma, nowe lokalizacje pojawiły się w Chęcinach przy ul. Kieleckiej 31, w Płocku w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 17:28
StoryEditor
W ciągu 5 lat Agata chce zbudować nową sieć sklepów butikowych
Logo sieci Agata (fot. Shutterstock)

Agata konsekwentnie rozwija nowy koncept sprzedażowy, otwierając trzeci sklep małego formatu w Polsce. Punkt w Galerii Korona w Kielcach uzupełnia lokalną ofertę marki obok istniejącego wielkopowierzchniowego salonu. Jaką rolę w strategii firmy pełnią małe punkty sprzedażowe?

Agata otworzyła kolejny, trzeci już sklep małego formatu zlokalizowany w galerii handlowej. Nowy punkt znajduje się na terenie Galerii Korona w Kielcach. To nie jedyny sklep pop...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. grudzień 2025 03:42