11.05.2020 / 08:33
StoryEditor

TXM Textilmarket otworzył 50 sklepów w galeriach. Sieć liczy na obniżkę czynszów

(fot. TXM)
Znajdująca się w restrukturyzacji spółka TXM, do której należy sieć dyskontów tekstylno-odzieżowych TXM, poinformowała o otwarciu 50 sklepów w galeriach handlowych. Tym samym aktualnie działają już wszystkie z 213 zlokalizowanych w Polsce placówek handlowych detalisty.

Zarząd TXM podkreśla w komunikacie, że pomimo otwarcia wszystkich sklepów oraz sprzedaży online spodziewa się spadku liczby klientów. Dlatego oczekuje obniżenia czynszów wynajmo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.05.2024 / 08:32
StoryEditor
Silna konkurencja na rynku e-sklepów. Większość nie wytrzymuje 10 lat
Sklep internetowy sieci Baltona (Baltona)
Polski rynek handlu internetowego jest niezwykle konkurencyjny. Jak wyliczyli eksperci z Dun & Bradstreet, zaledwie 37 proc sklepów internetowych działa po 10 latach od założenia.

O sprawie pisze „Rzeczpospolita”. Firma wzięła pod uwagę sklepy zarejestrowane od 2014 roku, w sumie sprawdzono 105 tys. podmiotów.

Jak pokazują dane, spośród 8 tys. e-...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.05.2024 / 10:47
StoryEditor
Carrefour dołącza do programu Payback. Klienci będą zbierać punkty za zakupy w sklepach sieci i wymieniać je na nagrody
Na zdj. hipermarket sieci Carrefour (fot. PaulSat/Shutterstock)
Po rozstaniu się z Kauflandem, Payback znalazł inną dużą sieć spożywczą chętną do współpracy. Partnerem firmy stojącej za znanym programem lojalnościowym został Carrefour Polska. Klienci tej sieci już od 27 maja mogą zbierać punkty za zakupy zarówno w sklepach fizycznych, jak i w e-sklepie carrefour.pl. Zgromadzone punkty Payback wymieniane są następnie na nagrody.

Aktualnie punkty Payback zbierać można także w sklepach stacjonarnych kilku sieci handlowych: Al.Capone, DM, BP i PSB Mrówka. Z programu korzystać mogą także klienci liczny...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. maj 2024 08:42