07.08.2020 / 13:47
StoryEditor

W wakacje Polacy ruszyli na zakupy do centrów handlowych

Pierwsze cztery tygodnie wakacji pokazały, że galerie znów zaczynają tętnić życiem. Odwiedzalność obiektów handlowych w tym okresie, w dni handlowe, w zależności od dnia, była jedynie o 13-22% niższa od wyników sprzed roku. Zaraz po szerszym otwarciu galerii wyniki odwiedzalności były dużo gorsze, dane PRCH wskazywały 53-68% wartości ubiegłorocznych w analogicznym okresie 2019 roku.

Wzrost liczby klientów pokazuje, że dostrzegają oni działania centrów handlowych na rzecz poprawy bezpieczeństwa w obiektach. Polska Rada Centrów Handlowych przeprowadziła ankie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 12:15
StoryEditor
Czterodniowy tydzień pracy oczami menedżerów sieci handlowych: Entuzjazm pomieszany z obawami
Z badania firmy Hays Poland wynika, że decydowana większość menedżerów z sektora handlu detalicznego chciałaby pracować cztery dni w tygodniu, ale ma też w związku z tym spore obawy (fot. Shutterstock)

Krótszy tydzień pracy to kusząca wizja dla pracowników sektora retail. Jak podkreśla Ewa Wiśniewska z Hays Poland, badanie przeprowadzone wśród specjalistów i menedżerów z tej branży pokazuje, że choć większość z nich marzy o trzech dniach wolnego, to równocześnie rozwiązanie to budzi szereg obaw. Ekspertka zaznacza, że może ono być nawet zarzewiem wewnętrznych konfliktów w sieciach handlowych.

Czterodniowy tydzień pracy to temat, o którym ostatnio wiele się mówi, głównie za sprawą pilotażowego programu ogłoszonego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 18:30
StoryEditor
Carrefour szykuje się do wyjścia z kolejnego kraju. Sieć złożyła obietnicę pracownikom
Carrefour może opuścić nie jeden, a dwa kolejne kraje (fot. Veja/Shutterstock)

Carrefour rozważa wariant sprzedaży swojego biznesu w Argentynie - donosi dziennik "La Nacion". To element przeglądu strategicznego ogłoszonego pół roku temu przez dyrektora generalnego grupy Alexandre‘a Bomparda.

Z informacji gazety "La Nacion" wynika, że Carrefour zatrudnił już Deutsche Bank do pomocy w szukaniu potencjalnych nabywców argentyńskiego biznesu. To ważny krok, ale oczyw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 21:52