20.05.2021 / 09:32
StoryEditor

Zarządca centrów handlowych zmienia zasady i zaprasza do galerii klientów ze zwierzętami

Galeria Młociny (Galeria Młociny)
W obiektach handlowych należących do EPP, np. w warszawskiej Galerii Młociny, zwierzaki są mile widziane. Psy, koty i inne zwierzęta domowe towarzyszące swoim właścicielom mogą odwiedzać części wspólne, strefy restauracyjne oraz wybrane sklepy i salony, które wyraziły na to zgodę poprzez oznaczenie swoich witryn odpowiednią naklejką. Centra EPP przygotowały także miski z wodą dla odwiedzających je pupili.

– Korzystając z obchodzonego w sobotę 22 maja ogólnopolskiego Dnia Praw Zwierząt chcemy ogłosić, że zwierzaki są mile widziane w naszych centrach. Jest to odpowiedź na potrzeby ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2025 / 08:33
StoryEditor
Carrefour tworzy Concordis - nową, europejską grupę zakupową. Kto dołączy do sojuszu?
Na zdj. sklep sieci Carrefour (fot. LCV/Shutterstock)

Szef Carrefoura Alexandre Bompard oraz Dominique Schelcher, dyrektor generalny Cooperative U ogłosili otworzenie "nowego, europejskiego" sojuszu zakupowego. Alians nazwany został Concordis, a począwszy od 2026 r. działać ma na wszystkich europejskich rynkach, gdzie obecne są wspomniane sieci.

Jak poinformowano, sojusz Carrefoura i Cooperative U zawarto na sześć lat. W skład grupy zakupowej na razie wchodzą dwa podmioty, jednak wkrótce do Concordis dołączyć mogą ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2025 / 10:31
StoryEditor
JDE Peet’s chce zaoszczędzić 500 mln euro. Firma pokazała nową strategię i wskazała, w co zainwestuje zaskórniaki
Firma JDE Peet‘s, właściciel marki Jacobs, ogłosiła nową strategię. Ma jej ona zapewnić poprawę wyników finansowych i dalszy wzrost (fot. Shutterstock)

JDE Peet’s - wiodący gracz na rynku kawy, działający w ponad 100 krajach - ogłosiło, że zamierza zaoszczędzić 500 mln euro. Ponad połowa tych oszczędności ma zostać wygenerowana do końca 2027 r. Firma ujawniła, na czym chce oszczędzać i na co wydać środki, zdobyty tą drogą.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jak wygląda nowa strategia firmy JDE Peet‘s?
  • Jakie marki są kluczowe dla JDE Peet‘s?
  • W co firma JDE Peet‘s zamierza inwestować?
  • Gd...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. lipiec 2025 02:28