25.01.2023 / 16:37
StoryEditor

Czego Polacy chcą od parkingów przy sklepach i w centrach handlowych? Czy największym problemem są opłaty parkingowe?

Parking to ważny element centrum handlowego (fot. Sven Mieke/Unsplash)
Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) rozpoczyna wśród swoich członków badanie jakości zarządzania kosztami wspólnymi przez zarządców galerii handlowych. Ma ono wskazać najlepiej i najgorzej oceniane firmy odpowiadające za opłaty serwisowe w centrach handlowych. Szczególnie uważnie organizacja przygląda się jakości obsługi parkingów przy centrach handlowych.

ZPPHiU wskazuje, że jakość parkingu w centrum handlowym, a także poziom jego bieżącej obsługi, mają bezpośredni wpływ na zainteresowanie klientów – a przede wszystkim na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 13:19
StoryEditor
E.Leclerc chwali się liczbą aktywnych uczestników programu lojalnościowego Bonus
Program lojalnościowy Bonus E.Leclerc ma ponad milion uczestników (mat. prasowe)

Jak podaje E.Leclerc, program lojalnościowy Bonus ma już ponad milion aktywnych uczestników, którzy korzystają z karty fizycznej lub aplikacji mobilnej. Już 40 proc. uczestników programu wybiera rozwiązanie cyfrowe, co potwierdza rosnącą popularność aplikacji.

Czego się dowiesz?

  • Jak program Bonus wpływa na sprzedaż E.Leclerc?
  • Czym Bonus E.Leclerc wyróżnia się na tle konkurencji?
  • Co oferuje Bonus E.Leclerc?
Jak wylicza E.L...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2025 / 08:07
StoryEditor
Zwrot kaucji - w jakiej formie? Oto, czego życzą sobie Polacy [BADANIE]
System kaucyjny oficjalnie startuje już 1 października br. (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

System kaucyjny, który już wkrótce zacznie działać w Polsce, ma być jednym z filarów proekologicznej transformacji codziennych nawyków konsumenckich. Z założenia ma sprzyjać recyklingowi i ułatwiać zwrot opakowań, ale jego powodzenie zależy w dużej mierze od tego, jak zostanie przyjęty przez obywateli. A preferencje Polaków okazują się tutaj bardzo jednoznaczne.

Wprowadzenie kaucji za butelki czy puszki miało być prostym, zielonym rozwiązaniem – każdy oddaje opakowanie i dostaje rekompensatę. W praktyce jednak diabeł tkwi w szczegó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 02:22