13.02.2024 / 15:31
StoryEditor

Czy wzrost cen nadal przeraża konsumentów i jaki mają oni sposób na kryzys cenowy? [BADANIE]

Polacy nieco rzadziej dostrzegają wzrost cen, na zdjęciu sklep Netto w Szczecinie (fot. mat. prasowe)
Polscy konsumenci są mniej wrażliwi na wzrost cen i choć ich nastroje związane z drożejącymi produktami oraz stabilizacją finansową są zauważalnie lepsze niż na początku ubiegłego roku, nadal wyrażają oni obawy – wynika z badania nastroju Polaków przeprowadzonego przez Inquiry.

Obecnie Polacy nieco rzadziej dostrzegają wzrost cen. Taki wniosek na podstawie kolejnych fal cyklicznego badania nastrojów ekonomicznych Polaków wysnuwa agencja Inquiry. Firma ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 10:42
StoryEditor
Kolporter inwestuje w rozwój i modernizację – sieć saloników przechodzi metamorfozę
Kolporter, największy dystrybutor prasy w Polsce i właściciel blisko 500 saloników prasowych, intensywnie inwestuje w rozwój swojej sieci handlowej

Kolporter, największy dystrybutor prasy w Polsce i właściciel blisko 500 saloników prasowych, intensywnie inwestuje w rozwój swojej sieci handlowej. W pierwszej połowie 2025 roku firma otworzyła nowe punkty sprzedaży i przeprowadziła modernizację kilkudziesięciu istniejących lokalizacji. Celem zmian jest stworzenie nowoczesnych, funkcjonalnych i przyjaznych przestrzeni, które odpowiadają na oczekiwania współczesnych klientów i wzmacniają pozycję marki na rynku detalicznym.

Sieć Kolporter podpisała właśnie umowę najmu lokalu handlowego w galerii Nowe Bielawy w Toruniu. Nowy salonik prasowy, który zasili ofertę obiektu, ruszy pod koniec roku i będzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 22:18
StoryEditor
Trump Cola! Prezydent USA ma swoją Coca-Colę. Czy można ją kupić w Polsce?
(fot. Shutterstock)

Coca-Cola wprowadza w USA colę z cukrem trzcinowym po apelu Donalda Trumpa. Nowy napój ma zastąpić wersję z syropem kukurydzianym. Eksperci jednak ostrzegają: to wciąż nie jest zdrowy wybór.

Coca-Cola spełnia żądanie Trumpa

Po miesiącach spekulacji Coca-Cola rozpoczęła sprzedaż nowej wersji swojego flagowego napoju, w której zastąpiono syrop glukozow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. listopad 2025 14:26