30.11.2024 / 09:52
StoryEditor

DM buduje mikrokosmos. "Zawsze jest miejsce dla dwóch graczy na rynku" [WYWIAD]

Od lewej: Markus Trojansky i Henri Hampe (fot. Agata Grysiak/wiadomoscikosmetyczne.pl)

Rozmowa z Markusem Trojanskim, dyrektorem zarządzającym oraz Henrim Hampem, dyrektorem obszaru administracji i sprzedaży DM Drogerie Markt w Polsce.

Jakie są kluczowe założenia strategii dla DM w Polsce na najbliższe trzy-pięć lat?

Markus Trojansky: W Polsce realizujemy strategię omnichannel, co oznacza, że klienci ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 18:28
StoryEditor
Tomasz Walczak, Intermarché: Zmiany demograficzne będą miały coraz większy wpływ na sektor handlu i rynek FMCG
Na współczesnych seniorów nie można patrzeć przez pryzmat dawnych schematów - uważa Tomasz Walczak, dyrektor marketingu Intermarché (fot. materiały prasowe)

Polskie społeczeństwo starzeje się w szybkim tempie, a seniorzy stają się jedną z najliczniejszych i najbardziej świadomych grup konsumentów. Jak zmieni to handel i rynek FMCG? O tym, czy rosnąca w siłę "srebrna generacja" wymusi rewolucję w myśleniu o strategii, ofercie i projektowaniu sklepów, a także o tym, jak Intermarché przygotowuje się na te zmiany, mówi Tomasz Walczak, dyrektor marketingu sieci

W Polsce przybywa osób po 50. roku życia i starszych, jednocześnie drastycznie spada liczba urodzeń. Jaki wpływ będą miały zmiany demograficzne na rynek FMCG, w tym sektor handl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 15:05
StoryEditor
Kaufland wycofuje urządzenie marki Parkside ze sklepów. Może uszkadzać wzrok
Kaufland wycofuje narzędzie Parkside. Może uszkadzać wzrok (fot. Sebastian Rennack)

Kaufland poinformował o wycofaniu z rynku jednego z urządzeń marki Parkside. Decyzja zapadła we współpracy z producentem OWIM GmbH & Co. KG i dotyczy tylko konkretnego modelu. Powodem jest potencjalne zagrożenie dla zdrowia użytkowników. Którego produktu dotyczy komunikat i co powinni zrobić klienci?

Sieć handlowa ogłosiła wycofanie z rynku dalmierza laserowego marki Parkside. Chodzi o artykuł o numerze 470757_2407, który można znaleźć na tabliczce znamionowej z tyłu urządze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 12:31