05.03.2024 / 11:42
StoryEditor

Drogerie DM rozbudowują swoją spółkę technologiczną w Polsce i liczą na zatrudnianie w niej kobiet

Drogeria sieci DM (Shutterstock)
Sieć obecna jest w Polsce od kwietnia 2022 roku, a jesienią ub. roku DMtech otworzył swój pierwszy międzynarodowy oddział w naszym kraju. W branży IT wciąż brakuje rąk do pracy, natomiast w sektorze pracuje zaledwie 15,5 proc. kobiet. Firma liczy na to, że właśnie kobiety będą coraz częściej wybierać zawody związane z technologiami.

DMtech jest spółką technologiczną należącą do DM Drogerie Markt. Obecnie DMtech zatrudnia ponad 1,2 tys. osób w Europie. Polski oddział uruchomiono jesienią ubiegłego roku, a je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2024 / 12:44
StoryEditor
Czy da się ustawowo regulować sztuczną inteligencję? AI Act może znacząco namieszać w handlu
Sztuczna inteligencja (fot. Canva)

AI Act ma być pierwszym na świecie dokumentem, który w kompleksowy sposób będzie regulował wykorzystanie sztucznej inteligencji. Wchodzi w życie już 1 sierpnia tego roku. Z czym będzie musiał liczyć się handel?

Autorem tekstu jest Mikołaj Pawlak, Head of Food & Cofee w Shell Polska

Refleksje nad przyszłością technologii  w Retail często prowadzą nas do fascynujących odkryć i innowacj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2024 / 18:26
StoryEditor
Wojna cenowa Biedronki i Lidla uderza w wyniki sieci Carrefour. Operator ósmy kwartał z rzędu zmniejsza liczbę sklepów w Polsce
Na zdj. sklep Carrefour Express w Krakowie/zdjęcie ilustracyjne (fot. ms.yenes/Shutterstock)

Carrefour ma w Polsce coraz mniej sklepów - sieć skurczyła się w pół roku niemal o 40 placówek. Słabo wypada także sprzedaż francuskiego operatora w naszym kraju. W drugim kwartale 2024 r. sprzedaż LfL sieci spadła o 2,5 proc. względem analogicznego okresu rok wcześniej.

Poniekąd jest to poprawa - przypomnijmy bowiem, że pierwszym kwartale sprzedaż LfL Carrefoura zanurkowała w Polsce aż o 4,2 proc. Jednak fakt, że w kolejnym już kwartale wyni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 04:04