27.04.2017 / 09:19
StoryEditor

Anwim zapowiada inwestycje w rozwój i nowe koncepty na stacjach sieci Moya

Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Moya - nowy koncept przystacyjnego sklepu convenience z wydzieloną częścią gastronomiczną - Pizza & Cafe Moya - 1
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Moya - nowy koncept przystacyjnego sklepu convenience z wydzieloną częścią gastronomiczną - Pizza & Cafe Moya - 2
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Moya - nowy koncept przystacyjnego sklepu convenience z wydzieloną częścią gastronomiczną - Pizza & Cafe Moya - 3
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
- W tym roku zamierzamy przyłączyć do sieci około 30 stacji partnerskich i otworzyć co najmniej 10 stacji własnych, tak by na koniec bieżącego roku przy polskich drogach działało łącznie ponad 170 stacji - mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya.

Jak wyglądają plany rozwoju sieci stacji Moya na 2017 r.? Firma zapowiadała, że chce mieć 250 stacji do roku 2019, z czego 50 obiektów będzie stacjami własnymi.

W ubiegły...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.06.2025 / 17:51
StoryEditor
Sieci handlowe boją się giga fuzji na rynku spożywczym. Czy unijny regulator popsuje plany koncernów Mars i Kellanova?
Mars przejmie producenta chipsów Pringles (fot. Surja Sen Das Raj/Unsplash)

Przejęcie koncernu Kellanova przez firmę Mars staje pod znakiem zapytania. Transakcja o wartości 36 mld USD zostanie poddana szczegółowemu dochodzeniu antymonopolowemu przez Unię Europejską. Wiele wskazuje na to, że gigant cukierniczy będzie musiał zbyć część aktywów, aby rozwiać obawy dotyczące konkurencji i móc przejąć producenta m.in. chipsów Pringles.

Unijny regulator ma wątpliwości, czy Mars przejmując Kellanova nie zyska zbyt mocnej pozycji na wybranych rynkach krajów UE. Według nieoficjalnych informacji, na które powołuje ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 21:44
StoryEditor
Tomasz Biernacki będzie miał 10 razy więcej akcji Dino. Czy to oznacza, że będzie 10 razy bogatszy?
Sklep Dino w Łodzi

Tomasz Biernacki, założyciel i główny akcjonariusz Dino Polska, to postać, której majątek budowany jest na sukcesie jednej z najszybciej rozwijających się sieci supermarketów w Polsce. Ostatnia decyzja Walnego Zgromadzenia akcjonariuszy o podziale akcji 1:10 budzi pytania o jej wpływ na przyszłość firmy i status majątkowy twórcy potęgi Dino. Co to oznacza dla Biernackiego i pozostałych akcjonariuszy?

Podział akcji Dino Polska: Szczegóły i cel

16 czerwca 2025 r. zwyczajne Walne Zgromadzenie akcjonariuszy Dino Polska podjęło uchwałę o tzw. splicie akcji w stosunku 1:10. O...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 05:04