27.04.2017 / 09:19
StoryEditor

Anwim zapowiada inwestycje w rozwój i nowe koncepty na stacjach sieci Moya

Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Moya - nowy koncept przystacyjnego sklepu convenience z wydzieloną częścią gastronomiczną - Pizza & Cafe Moya - 1
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Moya - nowy koncept przystacyjnego sklepu convenience z wydzieloną częścią gastronomiczną - Pizza & Cafe Moya - 2
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Moya - nowy koncept przystacyjnego sklepu convenience z wydzieloną częścią gastronomiczną - Pizza & Cafe Moya - 3
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya. (materiały prasowe, Anwim)
- W tym roku zamierzamy przyłączyć do sieci około 30 stacji partnerskich i otworzyć co najmniej 10 stacji własnych, tak by na koniec bieżącego roku przy polskich drogach działało łącznie ponad 170 stacji - mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Paweł Grzywaczewski, członek zarządu spółki Anwim S.A., do której należy sieć stacji Moya.

Jak wyglądają plany rozwoju sieci stacji Moya na 2017 r.? Firma zapowiadała, że chce mieć 250 stacji do roku 2019, z czego 50 obiektów będzie stacjami własnymi.

W ubiegły...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 14:53
StoryEditor
Słońce świeci dla Jysk w Polsce. Sieć mocno zainwestowała farmę fotowoltaiczną w Radomsku
Centrum Dystrybucyjne Jysk w Radomsku (fot. materiały prasowe)

Jysk stawia na odnawialne źródła energii, rozwijając projekty, które mają ograniczyć emisję i zwiększyć samowystarczalność energetyczną. W Centrum Dystrybucji w Radomsku uruchomiono instalację, jakiej firma dotąd nie miała w żadnym kraju.

W Centrum Dystrybucji Jysk w Radomsku oficjalnie uruchomiono farmę paneli słonecznych o mocy 1,76 MWp. To największa tego typu instalacja w historii firmy. Farma składa się z ok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2025 / 17:06
StoryEditor
Zarządzał siecią Jula, teraz "zrobi to z Obi". Tomasz Wienke nowym nabytkiem niemieckiego operatora
Tomasz Wienke, nowy nabytek sieci Obi (fot. Obi)

Tomasz Wienke, dawniej związany m.in. z takimi firmami i sieciami jak Praktiker, Jula i Majster Budowlane ABC, dołączył do sieci Obi. Menedżer objął w firmie stanowisko dyrektora projektu.

"Przede mną nowy etap, pełen wyzwań, inspiracji i wspólnego kształtowania przyszłości branży DIY" - przekazał Tomasz Wienke.

Już wcześniej menedżer zapowiadał: "Gdy na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. listopad 2025 15:31