19.05.2025 / 13:00
StoryEditor

Avon podbił Rossmanna, a teraz otwiera “sklep” franczyzowy? Jak wygląda? Jakie produkty oferuje? Gdzie go można znaleźć? Czy każdy może sobie taki otworzyć?

Avon otworzył pierwszy punktu franczyzowego na polskim rynku. Od soboty, 17 maja, klienci mogą kupić kosmetyki Avon stacjonarnie w warszawskim centrum handlowym Wola Park, na wyspie handlowej prowadzonej przez wieloletnią konsultantkę marki. Punkt franczyzowy, podobnie jak wcześniejsze wejście do sieci drogerii Rossmann, to kolejny, ważny kanał sprzedaży, po kluczowym dla firmy zespole sprzedaży bezpośredniej, który liczy w Polsce 146 tysięcy konsultantek.

Firma Avon, po wejściu do sieci drogerii Rossmann, zaproponowała swoim konsultantkom i osobom chcącym uruchomić własny biznes beauty – otwarcie własnych punktów na zasadach fra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2025 / 17:59
StoryEditor
Dino wybuduje ogromny magazyn na południu Polski. To tam sieć otworzy jeszcze więcej sklepów?
Nowe centra dystrybucyjne Dino w strategicznych miejscach. Wskazują kierunek ekspansji (fot. Mirbud)

Grupa Dino postawi ogromne nowe centrum dystrybucyjne na południu Polski. W tym roku już otworzyła dwa centra logistyczne, a za chwilę zacznie działać trzecie. Ich umiejscowienie pokazuje, gdzie będą powstać nowe markety Dino.

W artykule przeczytasz: 

  • Dino już ma dwanaście centrów dystrybucyjnych w Polsce
  • Gdzie powstanie nowe centrum logistyczne Dino?
  • Centrum logistyczne w Brzegu za chwilę zacznie działać
  • Nowe centra dystrybucyjne wyznaczają kierunek ekspansji sieci Dino?
  • Dino już otworzyło 58 nowych sklepów w 2025 roku. Gdzie powstaną kolejne?

Ile magazynów ma Dino w Polsce?

W ubiegłym roku Grupa Dino wydała na inwestycje około 1,6 mld złotych. Znaczna część z tych pieniędzy poszła na budowę nowych marketów. Ale Dino dba także o rozwój własnej infrastruktury logistycznej. Łączna powierzchnia centrów dystrybucyjnych na koniec 2024 r. wynosiła 468 tys. m2. W 2024 r. Grupa Dino miała do dyspozycji łącznie 10 potężnych centrów logistycznych.

Ale na tym nie koniec. W 2015 roku ta liczba już powiększyła się do dwunastu, a za chwilę dojdą kolejne dwa centa.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.05.2025 / 20:03
StoryEditor
Żabka urosła bardziej niż rynek i ma już prawie 11,5 tys. sklepów. Oto najnowsze wyniki sieci handlowej
Sklep Żabka w Centrum LIM w Warszawie (fot. Bartłomiej Dąbrowski)

Skonsolidowane przychody Grupy Żabka w pierwszym kwartale br. wyniosły 5,67 mld zł, rosnąc o 13 proc. względem analogicznego okresu przed rokiem. W tym czasie sieć zwiększyła sprzedaż porównywalną (like-for-like) o 6 proc., przebijając tym samym tempo wzrostu całego rynku (4,1 proc. według Nielsena). Towarzyszyła temu jednak strata netto.

Strata netto Grupy Żabka w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła 125 mln zł. Pogłębiła się więc o ok. jedną czwartą w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024 r., gdy wynosiła 99 ml...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. maj 2025 15:42