07.04.2022 / 10:28
StoryEditor

Drogerie DM debiutują w Polsce. Pierwszy sklep zostanie otwarty 21 kwietnia we Wrocławiu

Drogerie dm debiutują w Polsce (materiały prasowe)
To jeden z największych detalistów drogeryjnych w Europie, który posiada łącznie ponad 3800 sklepów. Polska będzie 14. krajem, w którym DM rozpocznie swoją działalność. Siedziba firmy mieści się we Wrocławiu i to właśnie tam, 21 kwietnia, w Parku Handlowym Galaktyka zostanie otwarty pierwsza drogeria DM w Polsce. 

– Polska to kolejny, niezwykle interesujący rynek, w którym z ogromną radością rozpoczynamy swoją działalność. Polskim konsumentom zaproponujemy ponad 10 tys. produktów w zawsze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
11.12.2025 / 09:25
StoryEditor
Żabka w Davos. Lider rynku convenience będzie promował polskie innowacje na Światowym Forum Ekonomicznym

W dniach 19–23 stycznia 2026 r. podczas 56. edycji Światowego Forum Ekonomicznego w Davos (WEF) odbędzie się wyjątkowy projekt – „Leaders Forum powered by Poland”. To inicjatywa, której ambicją jest mocne zakorzenienie polskiej obecności w globalnej debacie gospodarczej.

Organizatorami Forum są Fundacja Centrum Stosunków Międzynarodowych oraz ThinkTank, a rolę głównych partnerów pełnią: Autopay, Adamed oraz wyraźnie wyróżniona w projekcie Grupa ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 14:44
StoryEditor
Jakie napoje wybierają młodzi konsumenci? Ich wybory mogą zaskoczyć
(fot. Shutterstock)

Zwyczaje napojowe młodzieży od lat budzą zainteresowanie nie tylko rodziców, lecz także branzę handlową. Najnowsze wyniki Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna pokazują, że preferencje nastolatków nie zawsze idą w parze z ich codziennymi wyborami. Co sprawia, że to, co lubiane, nie zawsze znajduje odzwierciedlenie w praktyce?

Listopadowe badanie z 2025 r. objęło młodzież w wieku 13-17 lat i miało na celu ustalenie, po jakie napoje nastolatkowie sięgają najchętniej oraz jakie piją najczęściej. Wyniki ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. grudzień 2025 11:21