12.11.2023 / 16:33
StoryEditor

Drogerie DM zrobiły w Polsce ważny krok w rozwoju sieci na naszym rynku

dm drogerie markt (Shutterstock)
Sieć drogerii DM otworzyła 8 listopada w Grodzisku Wielkopolskim przy ul. Fabrycznej 3A pierwszą w tym mieście drogeria pod tym szyldem. Jest to zarazem najdalej wysunięta na północ lokalizacja DM w Polsce. Jednak nie to jest najważniejsze.

Pierwsza drogeria DM w Polsce ruszyła w kwietniu 2022 r. Firma zapowiedziała, że będzie w naszym kraju rozwijała zarówno sprzedaż w sklepach tradycyjnych oraz za pomocą kanału o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 18:49
StoryEditor
InPost rośnie w siłę poza Polską. Rafał Brzoska: Większą część przychodów generujemy za granicą
InPost przyspiesza zagraniczną ekspansję. Firma rozwija się m.in. we Włoszech (fot. Shutterstock)

Rafał Brzoska, prezes InPost Group, chwali się kolejnym sukcesem firmy za granicą. Tym razem chodzi o jednej z krajów na południu Europy, w którym InPost ma już ponad 4 tys. paczkomatów.

Grupa InPost umacnia pozycję na południu Europy. Firma założona przez Rafała Brzoskę dynamicznie rozwija swoją sieć logistyczną we Włoszech.

Jak InPost poczyna sobie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 14:53
StoryEditor
Tous otwiera pierwszy flagowy salon w Polsce. Hiszpańska sieć proponuje też Polakom nową usługę
Hiszpańska marka i sieć Tous jest obecna w ponad 45 krajach w tym w Polsce (fot. Shutterstock)

Tous – hiszpańska firma znana przede wszystkim z biżuterii, uruchomiła pierwszy flagowy butik w Polsce. Ma on ponad 100 mkw. powierzchni i jest zlokalizowany w jednym z najpopularniejszych warszawskich centrów handlowych, w którym placówka tej sieci działała już wcześniej, ale była skromniejsza.

Stołeczne centrum handlowe Westfield Mokotów chce uchodzić za miejsce, które łączy modę, design i niepowtarzalne doświadczenia zakupowe. W te założenia wpisuje się nowo otwarty ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 21:04