22.10.2016 / 06:32
StoryEditor

Drogerie Hebe mocno zwiększyły sprzedaż

Drogeria sieci Hebe w Warszawie (materiały prasowe, JMDiF)
Sieć drogerii Hebe zakończyła pierwsze 9 miesięcy br. sprzedażą na poziomie 84,9 mln euro, przy wzroście na poziomie 18,2 proc. (24 proc. przy stałym kursie wymiany walut).

W tym czasie sieć Hebe otworzyła 9 drogerii i na koniec września miała 141 sklepów.

Sieć drogerii Hebe należy do Grupy Jeronimo Martins.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
24.11.2023 / 09:22
StoryEditor
Grupa Viking kupuje firmę Lech Garmażeria. Czy będą kolejne przejęcia?
Grupa Viking przejmuje Lech Garmażeria (fot. kuchniavikinga.pl)
24 października Grupa Viking, właściciel cateringu dietetycznego Kuchnia Vikinga, oraz Lech Garmażeria poinformowały o zakończeniu przez Grupę Viking przejęcia części białostockiego zakładu Lech Garamażeria wraz z całą infrastrukturą oraz 35-osobowym zespołem.

– Aby utrzymać wysoką dynamikę rozwoju, musimy podejmować odważne decyzje strategiczne i jedną z nich jest właśnie przejęcie części zakładu Lech Garmażeria. Zakład ma bardzo dob...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
01.12.2023 / 13:42
StoryEditor
Lidl: W ponad 30 sklepach mamy już zainstalowanych przynajmniej 10 kas samoobsługowych
Strefa kas samoobsługowych w Lidlu (fot. Michał Kokoszkiewicz)
Sieć Lidl mocno stawia na rozwój kas samoobsługowych. Po tym, jak zainstalowała je we wszystkich swoich sklepach, teraz chce wstawiać kolejne, zwiększając ich liczbę w każdej placówce. Będzie też można płacić gotówką.

Jak podkreślają przedstawiciele sieci, klienci często wybierają kasy samoobsługowe jako wygodniejsze i szybsze rozwiązanie, szczególnie w przypadku niewielkiej liczby kupowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
05. grudzień 2023 10:15