13.01.2022 / 01:05
StoryEditor

Drogerie Hebe urosły w 2021 r. o ponad 20 proc. Biznes e-commerce coraz ważniejszy w strategii sieci

Drogeriua Hebe w Augustowie (Hebe)
Sieć drogerii Hebe zanotowała w 2021 r. mocny wzrost sprzedaży (w walucie lokalnej) o 16,7 proc. Po wyłączeniu biznesu aptecznego, który został zamknięty w lipcu 2020 r., sprzedaż wzrosła o 23,8 proc. przy LFL na poziomie 17,5 proc.(LFL obejmuje sprzedaż internetową).

W IV kw. 2021 r. sprzedaż Hebe wzrosła o 32,6 proc. przy LFL na poziomie 25,1 proc. Należy jednak przypomnieć, że koniec 2020 roku był objęty wieloma ograniczeniami w handlu, sz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.09.2023 / 08:00
StoryEditor

JTI zwiększa inwestycje w Polsce do 1,3 mld dolarów. Firma wprowadza na rynek nową markę

Japan Tobacco International wprowadza na polski rynek urządzenie do podgrzewania tytoniu pod marką Ploom X. Wkłady tytoniowe do niego są produkowane w naszym kraju (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Japan Tobacco International (JTI) wprowadza na polski rynek urządzenie do podgrzewania tytoniu pod marką Ploom X. Wkłady tytoniowe do niego są produkowane w naszym kraju. Tym samym całkowita kwota inwestycji JTI w Polsce wzrośnie do blisko 1,3 mld dolarów.

JTI Polska jest drugą największą firmą tytoniową w kraju. – Jestem przekonany, że dzięki ekspansji w szybko rozwijającej się kategorii nowatorskich wyrobów tytoniowych nasza poz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
14.09.2023 / 10:53
StoryEditor

Eurocash przetestuje stacje ładowania przy swoich sklepach. Kiedy pierwsze samochody elektryczne naładują się pod sklepami?

Hurtownia Grupy Eurocash (fot. materiały prasowe/Eurocash)
Grupa Eurocash stawia na rozwój elektromobilności i chce rozwijać sieć stacji ładowania samochodów elektrycznych oraz zmieniać flotę swoich ciężarowych pojazdów dostawczych.

– Obecnie Grupa Eurocash analizuje i ocenia swoją rolę i wkład w realizację tej strategii. Jesteśmy świadomi, że posiadając dużą bazę obiektów oraz współpracując z klientami zlo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28. wrzesień 2023 18:37