30.03.2024 / 08:08
StoryEditor

Firma Teva będzie mieć w Polsce nowego szefa, a w zasadzie szefową

Szefową firmy Teva w Polsce od kwietnia będzie Ewa Królikowska (fot, materiały prasowe)
W kwietniu br. stanowisko dyrektora generalnego w firmie Teva Pharmaceuticals Polska, która ma w portfolio takie produkty jak Flegamina, Olfen, Calperos, Sudocrem czy Vibovit, obejmie Ewa Królikowska. Jak duże jest jej doświadczenie w tej branży?

Awans Ewy Królikowskiej na stanowisko dyrektora generalnego Teva Pharmaceuticals Polska jest awansem wewnętrznym, dotychczas pełniła ona w tej filmie funkcję dyrektora kome...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 06:00
StoryEditor
Lojalność za bitcoiny! Rynek programów lojalnościowych w Europie 2025–2029 [Raport]
Apilkacja sieci Biedronka, Moja Biedronka

Rynek programów lojalnościowych w Europie osiągnie wartość 19,64 miliarda USD do 2025 roku, rosnąc w tempie CAGR 17,1% w latach 2020–2024 oraz potencjałem wzrostu 12,8% w latach 2025–2029. Napędzany przez cyfryzację, personalizację oraz programy zorientowane na ESG, rynek europejski rozwija się w kierunku modeli koalicyjnych, subskrypcyjnych i opartych na gamifikacji. Szczegółowe informacje zawarte są w raportach obejmujących wiele krajów.

Rynek lojalnościowy w Europie ma wzrosnąć o 15,2% rok do roku, osiągając wartość 19,64 mld USD w 2025 r. Pod względem wartości, w latach 2020–2024 rynek notował CAGR na poziomie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 15:23
StoryEditor
Sports Direct wzmacnia swoją obecność na rynku i otwiera największy sklep w Polsce
Sklep sieci Sports Direct w Homepark Targówek w Warszawie

W warszawskim Homepark Targówek ruszył największy w Polsce sklep sieci Sports Direct tej znanej sieci, to kolejny etap rozwoju sieci w naszym kraju.

Sports Direct to międzynarodowy sprzedawca odzieży sportowej, obuwia sportowego i akcesoriów, a jednocześnie największa sieć sklepów sportowych w Wielkiej Brytanii.

Najw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 02:10