11.05.2022 / 19:53
StoryEditor

Gdzie Polacy najchętniej kupują produkty drogeryjne? Jakie kosmetyki kupują najczęściej?

Drogeria sieci Rossmann (Rossmann)
Szampony, pasty do zębów czy żele pod prysznic to jedne z podstawowych produktów w koszyku każdego konsumenta. A jak często i w jakich sklepach kupujemy kosmetyki? Czy zazwyczaj sięgamy po sprawdzone produkty, czy może jesteśmy otwarci na nowinki? I w końcu – gdzie poszukujemy informacji na temat kosmetyków i co wpływa na nasze decyzje zakupowe? Na te pytania odpowiada badanie Payback Opinion Poll.

Kosmetyki zazwyczaj kupujemy w drogeriach, które wskazało prawie 60 proc. respondentów badania. Ankietowani wybierają je ze względu na konkurencyjne ceny i promocje (26 proc.), ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.05.2024 / 11:02
StoryEditor
GK Specjał chce, by Market Plus był szyldem parasolowym dla najlepszych sklepów z ekosystemu detalicznego grupy
Krzysztof Tokarz, prezes Grupy Kapitałowej Specjał, opowiada w wywiadzie dla Wiadomości Handlowych o rozwoju projektu Market Plus, utwardzaniu franczyzy i działaniach oraz trudnych relacjach z dostawcami

Specjał rozwija powoli sklepy własne, ale także twardszą franczyzę pod szyldem Market Plus? Bazą tej sieci pozostają jednak sklepy własne?

Tak, projekt Market Plus łącz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2024 / 11:13
StoryEditor
Carrefour wystawi na sprzedaż 5 x więcej koszyków niespodzianek i doda nowy asortyment! Co można trafić? Dzieci się ucieszą! [LISTA SKLEPÓW]
Koszyki niespodzianki w hipermarketach Carrefour, foto. Carrefour PL
W kwietniu br. Carrefour wprowadził do swoich sklepów niecodzienną promocję, czyli “koszyki niespodzianki”, w których klienci mogli w ciemno kupić produkty warte nawet 10 razy więcej. Już w najbliższy piątek 10 maja, rusza druga odsłona tej akcji, w ramach której sieć przygotowała ponad 1000 nowych koszyków z tajemniczą zawartością. Pojawią się one w 40 hipermarketach sieci i będą kosztować równe 150 zł. W ofercie znajdzie się również nowy rodzaj koszyków, z zabawkami i produktami dla dzieci.

 

Już w piątek, 10 maja klienci 40 wybranych hipermarketów Carrefour w Polsce, zlokalizowanych m.in. w Katowicach, Bydgoszczy, Olsztynie, Elblągu czy Wrocławiu, będą mogli kup...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. maj 2024 08:14