26.07.2022 / 22:00
StoryEditor

Hebe odnotowało silne ożywienie sprzedaży. EBITDA po I półroczu 2022 r. wyższa o 100 proc.

Drogeria Hebe w centrum handlowym Janki (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Sieć drogerii Hebe zyskała na zniesieniu ograniczeń związanych z pandemią COVID-19, co wyraźnie wydać po wynikach sprzedaży za pierwsze półrocze 2022 roku. W stosunku analogicznego okresu poprzedniego roku sprzedaż w zł wzrosła o 34,7 proc., oraz o 40,4 proc. w samym w II kwartale.

Sprzedaż Hebe po zamknięciu wyników za połowę 2022 roku wyniosła 163 mln euro, o 31,8 proc. więcej niż w pierwszym półroczu 2021 roku – wynika z raportu półrocznego ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 11:01
StoryEditor
Mieszko Musiał, Carlsberg Polska: Nie boję się, ale to nie oznacza, że jestem arogancki [WYWIAD]
Mieszko Musiał, prezes zarządu Carlsberg Polska (Carlsberg Polska)

- Ostatnie dane Nielsena za pierwszy kwartał pokazały, że wartość sprzedaży piwa już nie rośnie. Wolumen spada nieco zbyt głęboko, aby rosła wartość wynikająca z wyższej ceny, jak i miksu produktów. To jednak dopiero początek roku, relatywnie mało znaczący okres dla piwa. Znacznie istotniejsze będą drugi i trzeci kwartał, wchodzimy więc w ten kluczowy moment - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Mieszko Musiał, prezes zarządu Carlsberg Polska.

Z Mieszkiem Musiałem rozmawialiśmy podczas rocznicy 180-lecia Browaru Okocim.

Podczas swojego wystąpienia zwrócił Pan uwagę, że ostatnie lata były dla was najtrudniejsze w hi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 23:58
StoryEditor
Makarony Polskie pod presją. Spółka musiała obniżyć ceny produktów na sklepowych półkach
Zenon Daniłowski prezes Makarony Polskie, fot. materiały prasowe/Makarony Polskie/Pawel Pawlowski/Żelaznastudio

Grupa Makarony Polskie ma za sobą trudny rok. Władze firmy podkreślają, że firma - pomimo spadku przychodów - poradziła sobie całkiem nieźle. Firma poprawiła marże i zwiększyła zysk netto. Spółka zapowiada wypłatę dywidendy, kolejne inwestycje, a także akwizycje.

Makarony Polskie od ponad 25 lat produkują makarony i dania gotowe. Zakłady grupy zlokalizowane są w Rzeszowie, Częstochowie, Korpelach i Stoczku Łukowskim, a biuro handlowe w p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 01:31