22.03.2023 / 23:26
StoryEditor

Sieć Hebe w 2023 r. stawia na e-commerce i ekspansję międzynarodową. Ile drogerii chce otworzyć operator?

Drogeria Hebe (Jeronimo Martins)
W 2022 roku Hebe otworzyło 30 sklepów i rozpoczęło ekspansję międzynarodową. Sprzedaż wzrosła o 32,2 proc. w złotówkach, a LFL o 24,8 proc. W euro sprzedaż osiągnęła 358 mln, o 28,7 proc. więcej niż w 2021 roku. Przychody sieci dyskontów stanowią zaledwie 1,4 proc. w całej grupie Jeronimo Martins.

Marka wzrosła w ub. br. dzięki bardziej korzystnemu rynkowi. Przypomnijmy, że w 2021 roku obowiązywały jeszcze ograniczenia związane z pandemią Covid-19. Dobrze radził sobie rów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2024 / 17:43
StoryEditor
Klienci Orlenu wsparli powodzian. Zebrano ponad cztery mln złotych
Klienci Orlenu wsparli powodzian. Zebrano ponad cztery mln złotych (fot. Shutterstock)

Akcja pomocy dla poszkodowanych w wyniku powodzi, zorganizowana przez Orlen w miniony weekend, zakończyła się ogromnym sukcesem. Klienci stacji w całej Polsce, kupując kawę lub herbatę, przyczynili się do zebrania ponad 4,1 mln zł. Cała kwota zostanie przeznaczona na wsparcie osób, które ucierpiały na skutek powodzi w południowej części kraju. To jeden z najlepszych wyników sprzedażowych koncernu w ostatnich latach – informuje Orlen.

Jak podaje Orlen, akcja odbyła się w dniach 21-22 września i spotkała się z szerokim odzewem wśród klientów. Kupując gorące napoje, mogli oni jednocześnie wesprzeć ofiary powodz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.09.2024 / 17:00
StoryEditor
Innowacje w polskim handlu. Sztuczna inteligencja czeka na swoją szansę
Innowacje w polskim handlu. Sztuczna inteligencja czeka na swoją szansę (fot. Igor Omilaev/Unsplash)

Polskie firmy coraz częściej widzą siebie jako innowacyjne, jednak wdrażanie własnych rozwiązań technologicznych wciąż pozostaje na niskim poziomie. Choć prawie połowa przedsiębiorstw uważa innowacyjność za istotny element swojej działalności, jedynie co czwarta firma faktycznie inwestuje w zaawansowane technologie, takie jak sztuczna inteligencja (AI).

Główną zaletą wdrażania AI, na którą wskazują badane firmy, jest optymalizacja procesów, ale to właśnie wysokie koszty stanowią największą barierę przed dalszym rozwojem innowac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. październik 2024 10:33