23.05.2017 / 21:45
StoryEditor

PKN Orlen poszerza ofertę usług na stacjach paliw o carsharing

(materiały prasowe, PKN Orlen)
Spółka PKN Orlen, która sukcesywnie rozwija i podnosi poziom oferty dla klientów na stacjach paliw, zaangażował się w świadczenie usługi carsharingu. Od tej pory Orlen będzie pełnił funkcję strategicznego partnera paliwowego Traficar. W ramach współpracy, na wybranych stacjach pod marką Orlen w miastach, w  których dostępna jest usługa, będzie można pozostawić i wypożyczyć samochód.

PKN Orlen poza zapewnieniem dostaw paliwa dla samochodów oraz świadczeniem dodatkowych usług, np. myjni, został partnerem strategicznym marki Traficar. Współpraca obu firm ma sz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 14:33
StoryEditor
Wpływ sieci Lidl w Polsce wykracza daleko poza handel detaliczny. Co wynika z RAPORTU?
Od lewej: Michał Nowaczyk, członek zarządu, CFO Lidl Polska i Włodzimierz Wlaźlak, prezes zarządu Lidl Polska

Lidl Polska, obecny na rynku od 23 lat i będący szóstą największą firmą w kraju pod względem przychodów, ma znaczący wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Zgodnie z raportem firmy Deloitte przygotowanym na zlecenie firmy Lidl Polska, w 2024 roku działalność sieci wygenerowała 11,4 mld zł wartości dodanej, czyli o 1,3 mld zł więcej niż rok wcześniej.

Lidl Polska "generuje" miliardy dla gospodarki

Funkcjonowanie Lidl Polska wspierało utrzymanie ponad 57 tys. miejsc pracy, a wypłacone wynagrodzenia sięgnęły 2,9 mld zł. Do bud...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 22:30
StoryEditor
Do klubu w klapkach, czyli strategia na Żabkę. Xtreme Fitness stawia na model convenience dostępny dla milionów [WYWIAD]
Filip Puchalski, Commercial Director w Xtreme Fitness Gyms i Xtreme KiDS

Sieć klubów fitness Xtreme Fitness Gyms rozwija swoją strategię i chce być tak blisko klientów, jak osiedlowa Żabka. Sieć śmiało wchodzi do dużych miast. W Warszawie, Krakowie czy na Śląsku pojawią się kluby, do których – jak mówi Filip Puchalski, Commercial Director w Xtreme Fitness Gyms i Xtreme KiDS – klient powinien móc „wpaść w klapkach”. Celem jest stworzenie modelu fitness w wersji convenience: blisko domu, pracy i codziennych obowiązków.

Łukasz Stępniak, redaktor portalu wiadomoscihandlowe.pl: Rok temu władze Xtreme Fitness Gyms ogłosiły strategię rozwoju skoncentrowaną na mniejszych miastach i miejscowościach. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 06:26