17.02.2020 / 13:44
StoryEditor

Po zaostrzeniu przepisów, w Polsce szybko ubywa aptek. Ma to swoje plusy

Apteka Zdrowit w Łodzi, Armii Krajowej (fot. Konrad Kaszuba)
Po wprowadzeniu przepisów utrudniających uruchamianie nowych aptek, w ubiegłym roku liczba tych placówek spadła o 533, a rok wcześniej 438. Na cztery zamykane placówki otwierana jest tylko jedna. Jednak firma Grand Thornton przekonuje, że ten proces może być korzystny zarówno dla aptekarzy, farmaceutów, jak i dla klientów aptek – relacjonuje portal money.pl.

Aptek w Polsce bardzo szybko ubywa. Obecnie, według danych firmy doradczej Grand Thornton, jest ich niespełna 14,2 tys. Miesięcznie ubywa ich 60 miesięcznie, a nowych otwiera si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2025 / 05:07
StoryEditor
Rynek FMCG w Polsce będzie rósł. Co i jak bardzo go napędzi?
Analitycy ASM Group prognozują, że rynek FMCG w Polsce w najbliższych latach nadal będzie rósł w tempie 4-5 proc. rocznie (fot. Shutterstock)

ASM Group prognozuje 4-5 proc. wzrost rynku FMCG w Polsce rocznie. Eksperci podkreślają też, że kluczowym obszarem pozostaną ceny, które będą miały znaczenie zarówno dla konsumentów, jak i dla sieci handlowych.

Analitycy ASM Group prognozują, że mimo niewielkiego obniżenia nastrojów konsumenckich w ostatnich miesiącach, rynek FMCG w Polsce w najbliższych latach nadal będzie rósł w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2025 / 12:06
StoryEditor
Rozwój rynku marek własnych w Polsce. Trendy które napędzają zmiany private label
Na zdj. produkt marki własnej Dino (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Rynek marek własnych (private label) w Polsce przechodzi istotną metamorfozę i w ostatnich latach zyskują na znaczeniu, czy ten trend się utrzyma. O tym i wielu innych problemach związanych z rynkiem private label będą dyskutować uczestnicy targów Future Private Label Expo 2025, które odbędą się w dniach 22-23 października w Kielcach.

Wartość segmentu marek własnych w kategorii produktów szybkozbywalnych (FMCG) osiągnęła już poziom około 63 mld zł (przy wartości całego rynku FMCG ok. 271 mld zł) - według rapo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. listopad 2025 01:49