09.08.2017 / 16:11
StoryEditor

Sieć drogerii Rossmann sprzedaje lody

Drogeria sieci Rossmann z ofertą lodów Ben&Jerry’s i Magnum (materiały własne)
W sezonie letnim Rossmann zaskoczył swoich klientów wprowadzając do swoich drogerii lodówki z lodami pod markami Ben&Jerry’s i Magnum, produkowanymi przez Unilever. Wprowadzenie do sprzedaży lodów, to kolejny krok transformacji tej największej w Polsce sieci drogerii w hybrydę łączącą bogatą ofertę drogeryjną z wyselekcjonowanym asortymentem spożywczym, w tym produktami typu food to go.

Pierwsze lodówki z logo Ben&Jerry’s pojawiły się w wybranych drogeriach Rossmann wraz z rozpoczęciem sezonu letniego. Od tego czasu systematycznie pojawiają się w kolejnych loka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2024 / 11:56
StoryEditor
Polska potentatem w produkcji mięsa hodowanego komórkowo? Zdaniem ekspertów nasz kraj ma na to zadatki
Zdaniem ekspertów Polska ma zadatki na to, żeby stać się liczącym graczem na rynku mięsa hodowanego komórkowo (fot. Shutterstock)

Do 2050 r. produkcja mięsa hodowanego komórkowo może w Polsce osiągnąć wartość od 1 do 4 mld euro rocznie, czyli taką jak produkcji pieczywa – wynika z analizy „Przyszłość hodowanego komórkowo mięsa w Europie”, przygotowanej przez firmę Systemiq. Żeby tak się stało muszą być jednak spełnione pewne warunki.

Rynek mięsa hodowanego komórkowo może w perspektywie ćwierć wieku (do 2050 r.) osiągać w Polsce wartość 4 mld euro rocznie, z czego na eksport mają szanse trafiać produkty o war...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2024 / 09:39
StoryEditor
Rozporządzenie o wylesianiu przesunięte o rok. Producenci mogą chwilowo odetchnąć
Obowiązek raportowania obejme m.in. plantacje kakao (fot. Francis Kokoroko)

Rada Unii Europejskiej zgodziła się na odłożenie o rok wejścia w życie rozporządzenia przeciw wylesieniu. Producenci i handel zyskali czas na przygotowanie się.

Rozporządzenie dotyczące wylesiania, które miało zacząć obowiązywać od początku 2025 roku, mocno wpłynie na łańcuchy dostaw i funkcjonowanie sektora handlowego oraz przemysłu, w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:58