08.01.2025 / 10:07
StoryEditor

Z Drogerii Natura do Grupy Cosmedica. Marcin Bojarski pokieruje siecią aptek

Marcin Bojarski (fot. Fot.materiały Prasowe)

Dotychczasowy CEO Drogerii Natura przechodzi do Grupy Cosmedica, gdzie obejmie funkcję wiceprezesa ds. e-commerce, digital i business development.

“Chętnie udostępnię informację, że zaczynam pracę na nowym stanowisku VP eCommerce, Digital & Development w grupie Cosmedica! Mikołaj Nałęcz, MBA - dziękuję za zaproszenie do ze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.08.2025 / 09:00
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: Żabka, 7-Eleven, MOL, Rossmann a system kaucyjny, Nowy koncept Auchan, Makro się zwija, Biedronka, Action
Najważniejsze wiadomości z tygodnia (fot. materiały prasowe/Shutterstock)

Ostatni tydzień w hanldu przyniósł wiele ciekawych wiadomości. 7-Eleven ogłosił ambitne plany i nową strategię. MOL przyspiesza rebranding stacji franczyzowych. Kaufland chce inwestować poważne pieniądze w Polsce, a Makro przeprowadza głęboką restrukturyzację. Z kolei Rossmann nie przystąpi do systemu kaucyjnego. Do tego Żabka rośnei na "street foodzie", a Action liczy zyski.

1. Auchan jak Żabka. Nowy koncept sklepu Auchan Summer pozwoli sieci opanować plaże, promenady i koncerty

Auchan pozazdrościł trochę Żabce, która uruchamia 160 sklepów sezo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.08.2025 / 08:58
StoryEditor
Auchan oferuje wyprawkę szkolną dla dzieci leworęcznych i twierdzi, że jest najtańszy na rynku
Auchan oferuje wyprawkę szkolną dla dzieci leworęcznych i twierdzi, że jest najtańszy na rynku  (Shutterstock)

Przygotowania do nowego roku szkolnego zawsze obciążają budżet rodzin, zwłaszcza w okresie wzmożonych wydatków na przybory i odzież dziecięcą. Auchan Polska po raz kolejny rusza z kampanią „Odlotowe ceny na start szkoły”, oferując kompleksową ofertę szkolną połączoną z inicjatywami edukacyjnymi. Jak sieć łączy niskie ceny z bezpieczeństwem i wsparciem dla dzieci w trudnej sytuacji?

Sieć przygotowała ofertę obejmującą trzy tys. artykułów szkolnych, dostosowanych do potrzeb dzieci w każdym wieku – od przedszkolaków po uczniów szkół średnich. Wśród produktów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. sierpień 2025 15:57