01.05.2020 / 18:19
StoryEditor

Dwóch na pięciu Polaków ogranicza wydatki podczas pandemii

Stoisko warzywno-owocowe ()
Sześciu na dziesięciu Polaków odczuło pogorszenie sytuacji finansowej swojego gospodarstwa domowego w efekcie ograniczeń podczas pandemii. Jeżeli zyskają możliwość, Polacy zamierzają odwiedzić sklepy z obuwiem i odzieżą (59,5%), składy budowlane (46,8%), a co drugi skorzysta z usług fryzjera (52,8%) - wynika z raportu firmy Biostat "Zachowania konsumentów podczas pandemii SARS-CoV-2".

W sumie 59,1% Polaków odczuło pogorszenie sytuacji finansowej swojego gospodarstwa domowego w efekcie ograniczeń podczas pandemii. 40,9% pytanych uznało, że jest ona obecnie nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2025 / 14:54
StoryEditor
Czekolada, praliny, batoniki i wafelki. Luksusy tylko z promocji?

Rekordowe ceny kakao powodują, że słodycze czekoladowe są coraz droższe. Grupa Blix przeanalizowała, jak konsumenci reagują na te podwyżki. Czy rezygnują z zakupu czekolady, w tym tej “dubajskiej” należącej do najdroższych? A może płaczą, ale płacą?

Z danych Eurostatu wynika, że Polska jest na pierwszym miejscu w rankingu krajów, które zanotowały najwyższy wzrost cen czekolady. W czerwcu br. były ona u nas o blisko 40...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.08.2025 / 10:47
StoryEditor
Najstarszy hipermarket w Europie zostanie zrównany z ziemią. Wiemy, co powstanie w jego miejsce
Dni hipermarketu Carrefour w belgijskim mieście Auderghem, uznawany za najstarszy w Europie, są policzone (fot. Shutterstock)

Hipermarket sieci Carrefour w belgijskim mieście Auderghem zostanie zburzony. Oznacza to, że z powierzchni ziemi zniknie najstarsza placówka w tym formacie w Europie. Jednak handel w tym miejscu ma być prowadzony nadal.

Za europejską kolebkę hipermarketów uchodzi Francja. Pierwsza placówka w tym formacie, została otwarta w tym kraju w 1963 r. przez sieć Carrefour, która niewątpliwie roz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. sierpień 2025 14:54