09.09.2025 / 11:53
StoryEditor

Aldi idzie na wschód. Niemiecki dyskonter chce podbić polską perłę renesansu

Dyskont sieci Aldi Nord

W środę 10 września sieć Aldi otworzy swój pierwszy sklep w Zamościu. Placówka zlokalizowana przy ulicy Legionów 2 będzie już 16. placówką sieci w województwie lubelskim i 382. w skali całego kraju.

Aldi che mieć w tym roku 400 sklepów w Polsce

Sieć Aldi konsekwentnie zbliża się do progu 400 placówek w Polsce. Chce go przekroczyć jeszcze w tym roku. Dyskonter systematycznie poszerza swoją obecność na mapie kraju, nowym miastem, których klientów chce, zdobyć jest Zamość, zwany także „Padwą Północy” oraz „Perłą Renesansu” ze względu na swoje unikalne renesansowe Stare Miasto, które zostało zaprojektowane przez włoskiego architekta Bernardo Morando.

Rafał Tomaszewski, kierownik sprzedaży Aldi Polska podkreśla, że dyskonter już od kilku lat bardzo mocno stawia na ekspansję i rozwój sieci placówek. - Nie tylko rozwijamy się w tych lokalizacjach, gdzie szyld Aldi jest już dobrze znany, zaznaczamy naszą obecność również w całkowicie nowych miejscowościach. Dzięki temu już wkrótce przekroczymy liczbę 400 sklepów w całej Polsce.

Aldi otwiera sklep w Zamościu

Zaledwie tydzień temu Aldi zadebiutował w Radzyniu Podlaskim w województwie lubelskim, teraz do tej listy dołącza również Zamość. - Wierzymy, że nasz najnowszy sklep spotka się z pozytywnym odbiorem (...) - mówi Rafał Tomaszewski. Placówka zlokalizowana jest przy ulicy Legionów 2.

Łączna powierzchnia najnowszego sklepu Aldi wynosi ok. 1500 mkw. Dyskont został przygotowany zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji.

Sieć dyskontów zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów, jak krajalnicę do chleba czy małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów. Na odwiedzających czeka również komfortowy parking.

Zamość konkurencyjnym rynkiem dla sklepów

W Zamościu Aldi będzie musiał walczyć o klientów z kilkoma dużymi graczami, którzy zajęli już mocne pozycje na lokalnym rynku. Najwięcej sklepów mają takie sieci jak Biedronka, Stokrotka i bardzo mocne Społem Zamość. Po kilka placówek ma Lewiatan, Lidl, Carrefour i Delikatesy Centrum, po jednej placówce mają Dino i Intermarche.

02.09.2025 / 09:07
StoryEditor
System kaucyjny? Jaki system kaucyjny? Oto, co Polacy wiedzą o nadchodzących zmianach
System kaucyjny wchodzi w życie już 1 października (fot. Shutterstock)

Polacy wiedzą, że zmiany nadchodzą – ale czy wiedzą kiedy i jakie dokładnie? System kaucyjny ma wprowadzić rewolucję w podejściu do recyklingu, a jednocześnie budzi ogromne wątpliwości. Wyniki najnowszego badania pokazują, jaki jest rzeczywisty stan wiedzy na temat systemu kaucyjnego w Polsce.

Wprowadzenie systemu kaucyjnego to jeden z najbardziej oczekiwanych kroków w polskiej polityce ekologicznej. Badanie UCE Research dla portalu wiadomoscihandlowe.pl pokazuje ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 14:57
StoryEditor
Żabka i Stagwell robią rewolucję w marketingu! Powstaje In-Pulse - system oparty na analizie realnych zachowań zakupowych klientów
Sklep sieci Żabka (fot. DarSzach/Shutterstock)

In-Pulse to wspólny projekt Stagwell oraz Żabka Polska, który powstał w 2025 roku, który ma wspierać marketerów w podejmowaniu trafnych decyzji opartych na realnych zachowaniach zakupowych. To pierwszy w Polsce Shopper-Led Marketing System, który oferuje kompleksowy zestaw produktów i usług obejmujących business consulting, badania i analitykę, testowanie konceptów i produktów oraz retail media.

Żabka i Stagwell zmienią rynek detaliczny

W 2025 roku Żabka Polska i globalna grupa Stagwell powołały wspólne przedsięwzięcie In-Pulse – Shopper-Led Marketing System. To pier...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. wrzesień 2025 11:54