21.11.2022 / 16:15
StoryEditor

Aldi wprowadza specjalną markę własną na czasy kryzysu. Ile nowych SKU pojawi się na półkach dyskontera?

Wojciech Łubieński, prezes polskiego oddziału sieci Aldi
Oszacowaliśmy liczbę nowych produktów z segmentu ekonomicznego na 50-70 SKU. Myślę, że to maksymalna wartość. To podstawowe kategorie produktowe – nabiał, makarony, konserwy, mleko, olej. Widać, że jest potencjał na poszerzenie pewnych grup produktów. Zobaczymy, jak sytuacja się rozwinie – pierwsza reakcja była nadzwyczaj pozytywna – mówi Wojciech Łubieński, prezes zarządu Aldi Polska.

Jak dzisiaj komunikujecie się z klientami, którzy boją się o swoje portfele?

Jeżeli chodzi o politykę dostosowania się do potrzeb klientów, utrzymujemy niskie ceny prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.06.2025 / 15:03
StoryEditor
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami

Carrefour Polska kontynuuje inwestycje w remodelling swoich hiper- i supermarketów. Sieć zakończyła właśnie modernizację trzech sklepów w Warszawie, Szczecinie i Ostrowcu Świętokrzyskim zgodnie z konceptem 2.0. Nowe placówki wyróżniają się pomniejszoną o 1/3 salą sprzedaży, poprawioną widocznością promocji i działań cenowych, a także zwiększonym komfortem zakupów.

– Kompaktyzacja dużych formatów to jeden z wiodących trendów na światowych rynkach handlowych oraz kluczowy element naszej nowej strategii w Polsce. Dzięki nowemu konceptowi 2.0...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.06.2025 / 08:40
StoryEditor
Polityk koalicji został szefem giganta spożywczego. Kim są jego zastępcy?
Nowy zarząd KGS. Leszek Świętochowski oficjalnie prezesem. W zarządzie będą też Piotr Wycech i Sebastian Bartosik

Polityk rządzącej koalicji, szef controllingu oraz były członek zarządu KGHM i Top Farms. Oto nowi członkowie zarządu Krajowej Grupy Spożywczej. Jakie mają doświadczenie?

W artykule przeczytasz:

  • Leszek Świętochowski oficjalnie prezesem KGS
  • Piotr Wycech awansuje z kontrolingu do zarządu
  • Sebastian Bartosik dołącza do zarządu KGS. Jakie ma doświadczenie? 
  • Kto jeszcze jest w 5-osobowym zarządzie KGS?

2 czerwca 2025 r. Rada Nadzorcza Krajowej Grupy Spożywczej wybrała nowego prezesa oraz dwóch członków zarządu KGS.

Leszek Świętochowski oficjalnie prezesem KGS

W przypadku wyboru prezesa nie było tu dużego zaskoczenia. Został nim Leszek Świętochowski, który od 1 kwietnia był pełniącym obowiązki prezesa zarządu państwowego giganta spożywczego.

Leszek Świętochowski od lat jest aktywnym członkiem Polskiego Stronnictwa Ludowego. Kilka razy startował z poparciem tego ugrupowania. Był nawet posłem ludowców w Sejmie III oraz IV kadencji.  I chociaż z konkursu na stanowisko prezesa KGS zostali wykluczenie niektórzy politycy, to jednak Świętochowski mógł się o nie ubiegać.

Więcej na ten temat w artykule: KGS szuka nowego prezesa. Z konkursu wykluczeni politycy

Świętochowski ma jednak odpowiednie wykształcenia i doświadczenie, które były wymagane w konkursie ogłoszonym jeszcze na początku kwietnia.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 17:57