14.12.2021 / 08:50
StoryEditor

Pepco kończy rok ze wzrostem sprzedaży. Grupa otworzyła rekordową liczbę sklepów

Pepco Bielany (materiały operatora)
Pepco Group, ogólnoeuropejska sieć dyskontowych sklepów wielobranżowych, właściciel marek PEPCO i Dealz w Europie oraz Poundland w Wielkiej Brytanii, podało swoje wstępne wyniki finansowe za rok obrotowy kończący się 30 września 2021 r.

Firma poinformowała o znacznych postępach w realizacji założeń finansowych i strategicznych pomimo trudnego otoczenia rynkowego spowodowanego pandemią COVID-19.

Przych...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21.11.2023 / 08:03
StoryEditor
Lisek.app chce się wybić dzięki znanym nazwiskom. Po Małgorzacie Rozenek przyszła pora na Magdę Gessler
Magda Gessler w reklamie Lisek.app (kadr z reklamy Lisek.app w serwisie LidnkedIn)
Sklep internetowy dowożący produkty spożywcze i FMCG w 15 minut, Lisek.app zaangażował Magdę Gessler do najnowszej reklamy. Znana restauratorka w 25 sekundowym spocie zachęca do zrobienia zakupów i podaje kod zniżkowy.

Lisek.app coraz mocniej działa w mediach społecznościowych. Najnowsza reklama z Magdą Gessler została przygotowana właśnie pod nie. W spocie restauratorka przegląda zapasy w kuc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21.11.2023 / 15:57
StoryEditor
Biedronka i Lidl napędzają sprzedaż marek własnych. Dlaczego konsumenci pokochali private labels?
Wartość marek własnych w polskim koszyku FMCG wyniosła we wrześniu tego roku 52,8 mld zł wobec 42,7 mld zł we wrześniu 2022 r. (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Konsumenci przestali robić zakupy "na autopilocie". Coraz rzadziej jest tak, że wchodzimy do sklepu i po prostu wrzucamy do koszyka to, do czego jesteśmy przyzwyczajeni albo to, co pierwsze wpadnie nam w oko. W związku z kryzysem Polacy podejmują decyzje o nabyciu danego produktu bardziej refleksyjnie i tworzą adekwatne do swoich potrzeb strategie zakupowe. Zyskują na tym marki własne – wskazuje Przemysław Korotusz, junior analytics consultant NielsenIQ.

W Polsce rynek FMCG jest wart około 271 mld zł. Jak wynika z danych NielsenIQ, za prawie trzy czwarte tej wartości (72,9 proc.) odpowiadają produkty spożywcze. Udziały koszyka c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29. listopad 2023 06:50