22.08.2024 / 13:40
StoryEditor

Powstaje sieć ultra hard dyskontów „bez nazwy”. Projekt uruchomi Per Bank, były szef Netto i Salling Group

Sklep no name w Kanadzie (fot. Per Bank/Linkedin)

Kanadyjska firma Loblaw Companies, która rozwija sieć sklepów Loblaws, rusza z nowym szyldem. Jego nazwa to… no name. Ma być „ultra hard dyskontem”, skupionym wyłącznie na niskich cenach. Na tyle mocno, że aby ograniczyć koszty, dostawy będą odbywały się rzadziej, a sklepy zamkną się wcześniej.

Nowy projekt opisuje w mediach społecznościowych Per Bank, prezes Loblaw Companies, niegdyś prezes Salling Group, czyli właściciela sieci Netto.

Podkreśla on, że  Kanadyj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 22:30
StoryEditor
Do klubu w klapkach, czyli strategia na Żabkę. Xtreme Fitness stawia na model convenience dostępny dla milionów [WYWIAD]
Filip Puchalski, Commercial Director w Xtreme Fitness Gyms i Xtreme KiDS

Sieć klubów fitness Xtreme Fitness Gyms rozwija swoją strategię i chce być tak blisko klientów, jak osiedlowa Żabka. Sieć śmiało wchodzi do dużych miast. W Warszawie, Krakowie czy na Śląsku pojawią się kluby, do których – jak mówi Filip Puchalski, Commercial Director w Xtreme Fitness Gyms i Xtreme KiDS – klient powinien móc „wpaść w klapkach”. Celem jest stworzenie modelu fitness w wersji convenience: blisko domu, pracy i codziennych obowiązków.

Łukasz Stępniak, redaktor portalu wiadomoscihandlowe.pl: Rok temu władze Xtreme Fitness Gyms ogłosiły strategię rozwoju skoncentrowaną na mniejszych miastach i miejscowościach. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 12:19
StoryEditor
UE akceptuje umowę z Mercosur. Polski drób i zboża pod presją
Flagi krajów Mercosur (fot. Shutterstock)

Decyzja Komisji Europejskiej o przyjęciu umowy handlowej z krajami Mercosur wywołała falę krytyki wśród polskich producentów drobiu. Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza ocenia, że nowe regulacje mogą poważnie zachwiać równowagą na unijnym rynku rolno-spożywczym. Organizacja ostrzega, że skutki tego porozumienia odczują nie tylko hodowcy, ale także plantatorzy zbóż. Jakie są najważniejsze zagrożenia wskazywane przez branżę?

Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza przyjęła decyzję Komisji Europejskiej "z najwyższym rozczarowaniem" – tłumaczą przedstawiciele KRD-IG. Do tego podkreślają oni, że un...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 23:10