10.06.2024 / 17:16
StoryEditor

Właściciel Biedronki ostro o kampanii Lidla. "To brak szacunku"

Właściciel Biedronki ostro o kampanii Lidla. ”To brak szacunku” (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Od początku lutego Lidl prowadzi porównawczą kampanię reklamową, której celem jest wykazanie, że jest najtańszym supermarketem w Portugalii. Nie spodobało się to firmie Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka i Hebe, który na portugalskim rynku zarządza szyldami Pingo Doce oraz Recheio. Zarzuca ona Lidlowi, że porównywane w ramach jego kampanii koszyki nie są reprezentatywne.

W szczególności Jeronimo Martins nie podoba się użyte przez konkurenta stwierdzenie, że "to zostało udowodnione: Lidl jest najtańszym supermarketem". Właściciel Biedronki argume...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 15:27
StoryEditor
Sklep Biedronki na Roblox. Nowy kierunek ekspansji sieci dyskontów
Gra ”Biedronka Simulator” przekroczyła już w sumie 2,3 miliony zagrań, udowadniając, że cyfrowa ekspansja dyskontów to skuteczny sposób na angażowanie klienta.

Sieć Biedronka na dobre zadomowiła się w świecie wirtualnej rozrywki. Po ubiegłorocznym sukcesie, największa sieć handlowa w kraju wraca z nową edycją gry na platformie Roblox, tym razem z udziałem Gangu Biedroniaków. Do tej pory gra "Biedronka Simulator" przekroczyła już w sumie 2,3 miliony zagrań, udowadniając, że cyfrowa ekspansja dyskontów to skuteczny sposób na angażowanie klienta.

Biedronka Simulator 2. Z jajka wykluje się Biedroniak

Druga odsłona, „Biedronka Simulator 2”, zachęca graczy nowościami i pogłębioną mechaniką. Gracze ponownie mogą wcielić si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.10.2025 / 15:51
StoryEditor
Rzeczniczka MŚP o podwyżce akcyzy: Nagła zmiana podważa zaufanie przedsiębiorców do państwa
Agnieszka Majewska, rzecznik małych i średnich przedsiębiorstw (fot. Materiały Prasowe)

Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców w piśmie skierowanym do Ministerstwa Finansów twierdzi, że propozycja podwyżki akcyzy na alkohol może skutkować spadkiem sprzedaży, który dotknie mniejsze firmy i przyczyni się do rozwoju szarej strefy.

Majewska podkreśla, że przedsiębiorcy z branży alkoholowej dostosowali swoje inwestycje i strategie rozwojowe do przyjętej w 2021 roku mapy akcyzowej, która powstała w toku szer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 11:08