08.05.2023 / 11:00
StoryEditor

Pierwszy sklep dyskontowej sieci Woolworth w Polsce już działa. Jak wygląda i co oferuje klientom? [GALERIA]

Pierwszy sklep sieci Woolworth w Polsce (fot. ŁS)
Pierwszy sklep sieci Woolworth w Polsce (fot. ŁS)
Pierwszy sklep sieci Woolworth w Polsce (fot. ŁS)
Pierwszy sklep sieci Woolworth w Polsce (fot. ŁS)
Pierwszy sklep sieci Woolworth w Polsce (fot. ŁS)
Pierwszy sklep sieci Woolworth w Polsce (fot. ŁS)
Pierwszy sklep sieci Woolworth w Polsce (fot. ŁS)
Pierwszy sklep sieci Woolworth w Polsce (fot. ŁS)
Pierwszy sklep sieci Woolworth w Polsce (fot. ŁS)
Pierwszy sklep sieci Woolworth w Polsce (fot. ŁS)
Pierwszy sklep sieci Woolworth w Polsce (fot. ŁS)
Pierwszy sklep sieci Woolworth w Polsce (fot. ŁS)
Woolworth, niemiecka sieć dyskontowych domów towarowych i sklepów otworzy swój pierwszy sklep w Polsce 8 maja. W ofercie m.in. 5000 artykułów poniżej 13 zł. Możecie zobaczyc jak wygląda już teraz.

Pierwszy sklep w Polsce sieć Woolworth otworzy, w Krakowie, w parku handlowycm Atut przy ulicy Galicyjskiej 18. Uruchomienie pierwszego sklepu w Polsce, to jednocześnie o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2024 / 12:12
StoryEditor
Zrównoważony rozwój to nie ”jednorazowa akcja marketingowa”. Jak producenci towarów luksusowych mogą ograniczać negatywny wpływ na środowisko?
Jak producenci towarów luksusowych mogą ograniczać negatywny wpływ na środowisko? (fot. Pixabay)

Odpowiedzialność biznesu wobec najbliższego otoczenia i środowiska naturalnego to nie „jednorazowa akcja marketingowa” – twierdzi firma Diora Acoustics. To raczej seria drobnych kroków, które dopiero w ujęciu całościowych ”robią różnicę”. Jak produkcja dóbr luksusowych może ograniczać swój negatywny wpływ na środowisko i angażować się w większą troskę o swoje otoczenie? Czy zrównoważony rozwój jest obecnie standardem funkcjonowania, czy sztucznie nadmuchanym mitem, mającym niewiele wspólnego z rzeczywistością? Sprawdziliśmy.

Ostatnio informowaliśmy o tym, że maleje zaangażowanie przedsiębiorstw w zrównoważony rozwój. Jednak coraz więcej firm oferujących dobra luksusowe deklaruje podejmowanie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.09.2024 / 13:48
StoryEditor
Branża mięsna wściekła! Firmy mięsne na "nie" dla propozycji szefowej KE Ursuli von der Leyen, które zakładają ograniczenia produkcji mięsa i promowanie diety roślinnej
Ursula von der Leyen ponownie wybrana na przewodniczącą Komisji Europejskiej

Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen zaprezentowała w środę propozycje istotnych zmian w programie rozwoju unijnego rolnictwa, jakie zostały zawarte w raporcie przygotowanym w ramach dialogu strategicznego Unii Europejskiej. W raporcie znalazły się propozycje ograniczenia produkcji mięsa, tworzenia rozwiązań zachęcających do rezygnacji z hodowli zwierząt, promowania wśród najmłodszych diety roślinnej, zachęcania do wprowadzenia systemu handlu emisjami w rolnictwie. Sześć organizacji branżowych producentów mięsa sprzeciwia się przedstawionym przez szefową KE propozycjom, które mają być podstawą do tworzenia nowej Wspólnej Polityki Rolnej po 2027 r.

Branża mięsna jest przeciwna propozycjom i swoje uwagi zawarła w liście do Ministra Rolnictwa, Czesława Siekierskiego. Pismo zostało skierowane także do wszystkich polskich euro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2024 01:04