23.05.2025 / 10:57
StoryEditor

Europejski gigant handlu próbował przejąć Carrefoura! To mogła być transakcja dekady

Kolejna firma próbowała przejąć Carrefoura (fot. Leonidas Santana/Shutterstock)

To mogła być transakcja roku, jeśli nie dekady na rynku handlu spożywczego w Europie. Jak donoszą francuskie media, pod koniec 2024 r. rozpoczęły się potajemnie wstępne rozmowy na temat przejęcia Carrefoura. Kto je zainicjował?

Z artykułu dowiesz się:

  • Kto chciał przejąć Carrefoura?
  • Kiedy zainicjowano negocjacje i kto w nich uczestniczył?
  • Dlaczego rozmowy o przejęciu się posypały?
  • Kto w przeszłości próbował przejąć Carrefoura?
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 15:12
StoryEditor
DRM-LND wchodzi do Polski. Gdzie ruszy pierwszy sklep tej marki w naszym kraju?
W Polsce debiutuje szwedzki koncept DRM-LND, który umożliwia młodym ludziom tworzenie spersonalizowanych ubrań czy akcesoriów takich jak telefony (fot. materiały prasowe)

Polska jest pierwszym krajem w naszej części Europy, w którym debiutuje marka DRM-LND, a także jednym z kluczowych rynków w strategii jej ekspansji na ten rok. Czy Polacy z generacji Alfa i Z pokochają ten dosyć unikalny handlowy koncept?

DRM-LND to koncept, który narodził się w 2021 r. w Sztokholmie. Stworzył go Mikael Söderlindh – przedsiębiorca i filmowiec, współtwórca marki Happy Socks. DRM-LN...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.08.2025 / 23:32
StoryEditor
Biedronka dla dorosłych. Biedromania 2025 – zasady, terminy i nagrody dla starszych klientów sieci
W Biedronce ruszyła Biedromania 2025

25 sierpnia 2025 roku wystartowała najnowsza akcja lojalnościowa Biedronki. To już 10. jubileuszowa edycja, która zbiega się z 30-leciem działalności sieci w Polsce. Tym razem Biedronka przygotowała coś zupełnie nowego – akcję Biedromania, skierowaną bezpośrednio do dorosłych klientów.

Biedromania 2025 – edycja dla dorosłych

Dotychczas maskotki i książeczki gangu pluszaków - w tym roku Biedroniaków - cieszyły najmłodszych, teraz zaangażowani od lat w progr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. sierpień 2025 07:23