29.12.2023 / 14:57
StoryEditor

Fuzje i przejęcia w handlu i branży FMCG w 2023 r. Działo się dużo, było sporo ekscytujących transakcji

Fuzje i przejęcia w 2023 r. (fot. EnvatoElements)
W 2023 r. informowaliśmy o wielu fuzjach i przejęciach w handlu detalicznym i branży FMCG. Byliśmy świadkami sporej liczby ekscytujących posunięć inwestorów. Przejęcia dotyczyły zarówno firm, które popadły w kłopoty, jak i prosperujących spółek, których potencjał doceniły fundusze inwestycyjne lub najwięksi gracze na rynku.

Rok 2023 zaczął się od deklaracji sieci Stokrotka o zainteresowaniu przejęciami mniejszych podmiotów. – Potencjalne akwizycje to jeden z głównych kierunków naszego rozwoju,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.01.2025 / 11:48
StoryEditor
Żabka łapie gastrofazę i robi rewolucję w handlu! Detalista jest już największą siecią pizzerii w Europie, a przy okazji wysyła hot doga w kosmos! Co jeszcze sprzedaje się w Żabce?
Adam Manikowski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Polska zaprasza klientów na pizzę, fot. Żabka Polska

Hot dog to ulubiona przekąska klientów sklepów Żabka, którzy w 2024 roku kupili ich aż 85 milionów! Popularnością cieszyły się także panini i frytki, a wśród nowości produktowych prym wiodła pizza na wynos w stylu neapolitańskim.

Żabka chcąc uczcić sukces swojego produktu postanowiła wysłać go w kosmos. W przestworza wzniesie go balon stratosferyczny, a relację z tego wyjątkowego wydarzenia będzie można ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.01.2025 / 13:53
StoryEditor
Rituals - biznes handlowy napędzany doświadczeniem zakupowym. Firma przekracza próg 2 mld euro przychodu
Sklep sieci Rituals w Japonii, fot. Rituals

W 2024 roku producent i dystrybutor kosmetyków firma Rituals Cosmeticsosiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21 proc. we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami sukcesu firmy są unikalne doświadczenia zakupowe oraz nagradzane innowacje produktowe. Marka kontynuuje globalną ekspansję otwierając średnio pięć nowych sklepów tygodniowo i rozwijając się dynamicznie na rynku azjatyckim.

Marka Rituals Cosmetics, zakończyła rok 2024 z przychodami w wysokości 2,1 miliarda euro, osiągając 21 proc. wzrostu we wszystkich kanałach sprzedaży, na 42 rynkach, w których j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. luty 2025 21:49