28.06.2021 / 17:23
StoryEditor

Znalezienie inwestora na całość biznesu Carrefour w Polsce byłoby bardzo trudne

Decyzję właścicieli Carrefour o przeglądzie opcji strategicznych przyśpieszyła zapewne pandemia (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Znalezienie inwestora na całość biznesu Carrefour w Polsce byłoby bardzo trudne, jeśli w ogóle możliwe. Jest wysoce prawdopodobne, że żaden z liczących się graczy branżowych nie dostałby na to zgody UOKiK. Pozostaje zatem sprzedaż w częściach, lub wręcz – po lokalizacjach, jak w przypadku centrów handlowych będących własnością Carrefour – ocenia Dariusz Budzeń, managing director w firmie doradczej Augeo Ventures.

Carrefour ostatecznie potwierdził, że dopuszcza sprzedaż polskich aktywów. Wcześniej były to tylko domysły, ale oparte na uzasadnionych podstawach.

– Na początku 2021 r....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2024 / 17:17
StoryEditor
Czeski miliarder ma apetyt nie tylko na sieci handlowe. Daniel Kretinsky chce przejąć Royal Mail
Daniel Kretinsky, który jest właścicielem udziałów w takich sieciach jak Metro, Casino, Sinsbury, Eroski oraz Caprabo, chce przejąć brytyjski Royal Post (fot. Shutterstock)
Daniel Kretinsky, który jest właścicielem udziałów w takich sieciach jak Metro, Casino, Sinsbury, Eroski oraz Caprabo ma zakusy na najstarszą firmę świadczącą usługi pocztowe na świecie. Czy czeski miliarder przejmie brytyjski Royal Mail?

Daniel Kretinsky próbuje przejąć brytyjską firmę Royal Mail, świadczącą usługi pocztowe krajowe i zagraniczne pod markami Royal Mail oraz Parcelforce Worldwide. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2024 / 21:54
StoryEditor
25 lat Kappahl na polskim rynku. W jakie obszary biznesu modowy operator inwestuje najmocniej? Co dalej z Newbie?
Sieć sklepów Kappahl
Marka Kappahl świętuje 25-lecie swojej obecności na polskim rynku odzieżowym. Od uruchomienia sklepu online w Polsce w 2015 r., przez wprowadzenie przełomowych kolekcji takich jak kay/day i marki Newbie, aż po rozwijanie silnych więzi z klientami poprzez Kappahl Club, firma konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku, stawiając na zrównoważony rozwój i satysfakcję konsumentów.

– Wyzwania, jakie niosła pandemia, nie tylko nie osłabiły naszej pozycji, ale pozwoliły nam ją umocnić, adaptując się do zmieniających się potrzeb naszych klientów. Dzisiaj, świ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. kwiecień 2024 22:20