25.01.2021 / 12:59
StoryEditor

Jak nie Carrefour, to może Metro lub Sainsbury? Kanadyjczycy z Alimentation Couche-Tard wciąż na zakupach

Sklep sieci Couche-Tard w Montrealu (Patrick Le Barbenchon, CC BY-SA 3.0)
Założyciele i kluczowi akcjonariusze kanadyjskiej grupy Alimentation Couche-Tard, zarządzającej m.in. siecią stacji paliw Circle K, nie rezygnują z zakupów. Z powodów formalnych muszą się bardzo spieszyć. Jak spekuluje agencja Reuters, mogą się pokusić o „zakupy impulsowe” – w grę wchodzą m.in. niemieckie Metro i brytyjskie J Sainsbury.

Nieudana próba przejęcia francuskiej sieci Carrefour – storpedowana przez tamtejszy rząd – zwarzyła nastroje inwestorów. Już samo ogłoszenie zamiaru zakupu największego detalist...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2024 / 18:40
StoryEditor
Sałata i zioła z wody, czyli SVI buduje skalę biznesu. Polski potentat upraw hydroponicznych podwaja moce produkcyjne i zapowiada kolejne inwestycje
Hydroponika to przyszłość zrównoważonego rolnictwa, szczególnie w sektorze sałat i ziół, fot. SVI

Dzięki uruchomieniu drugiego modułu szklarni w podwarszawskim Zdunowie, spółka Smart Vegetables Innovations (SVI), będąca częścią Green Holdingu, została największym producentem sałat i ziół w uprawianych w systemie hydroponicznym w Polsce.

Inwestycja o powierzchni 1,5 ha podwaja jej dotychczasowe własne moce produkcyjne. Koszt budowy nowej zautomatyzowanej i zrobotyzowanej hali  to ok. 35 mln zł. Jednocześnie fir...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.12.2024 / 19:50
StoryEditor
DHL ma już 5 tys. automatów paczkowych w Polsce. Roczny wzrost sieci maszyn robi wrażenie
DHL rozbudowuje sieć maszyn paczkowych w Polsce (fot. mat. prasowe/Patryk Czachowski)

Jeszcze rok temu w grudniu DHL miał "tylko" 2 tys. automatów paczkowych w Polsce. Dziś firma kurierska obwieściła, że jej sieć liczy już 5 tys. takich maszyn. DHL rośnie szybko na rynku zdominowanym w naszym kraju przez InPost.

DHL tłumaczy, że zwiększenie liczby automatów do 5 tys. wpisuje się w strategię rozwoju firmy. Ta zakłada "stworzenie kompleksowej i dostępnej sieci OOH (out of home). Aktualn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. grudzień 2024 12:00