02.10.2020 / 11:28
StoryEditor

TDR Capital przejmie sieć Asda.

Walmart ma jeszcze dziś ogłosić sprzedaż brytyjskiej sieci Asda – podaje na Twitterze Mark Kleinman ze Sky News. Wartość transakcji oszacowano na 6,5 ​​mld funtów. Po sprzedaży markety należące przez 21 lat do Amerykanów trafiłyby w ręce brytyjskie

Rok temu brytyjski organ nadzorujący konkurencję (CMA) - odpowiednik polskiego UOKiK - zakazał proponowanego połączenia Asda z siecią Sainsbury's. Zablokowało to drogę do fuzji ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.06.2024 / 13:47
StoryEditor
Szymon Poliński, prezes FC Kopernik: Myślimy szerzej o rynku i budujemy kompleksowy świąteczno-piernikowy świat
Odpowiada mi praca w firmie, która przypomina dużą manufakturę - mówi w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl Szymon Poliński, prezes Fabryki Cukierniczej Kopernik (fot. materiały prasowe)
Moim celem jest stworzenie czegoś w rodzaju kultury piernikowo-świątecznej, do której zaliczał się będzie nie tylko sam piernik, ale też produkty związane z piernikiem – zapowiada w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl Szymon Poliński. Prezes Fabryki Cukierniczej Kopernik podaje przykłady kategorii, do których te produkty mogą należeć oraz wylicza niestandardowe nowości, które już trafiły do sprzedaży, w tym np. peeling do ciała stworzony w kooperacji z TZMO. Szymon Poliński mówi też o tym, jak jego firma zamierza zawalczyć o względy młodych konsumentów, ale też o walce, do której włączać się nie zamierza.

Jak pan, jako osoba z doświadczeniem w obszarze produkcji, zapatruje się na możliwości dalszego obniżania jej kosztów. Czy firmy z branży FMCG mają jeszcze w tym zakresie jakieś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.06.2024 / 13:38
StoryEditor
Maciej Magnuszewski nowym CEO spółki Hortex
Maciej Magnuszewski, nowy CEO spółki Hortex (Linkedin)
Hortex ma nowego dyrektora generalnego. Został nim Maciej Magnuszewski, związany wcześniej ze spółkami Maspex, Stock Spirits i Polmos Bielsko-Biała.

Maciej Magnuszewski będzie odpowiedzialny w Horteksie za rozwój części sokowo-nektarowo-napojowej firmy. Obejmie nadzór nad markami Hortex, Vitaminka, Leon i Costa oraz Jura...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2024 18:23