01.06.2025 / 15:29
StoryEditor

Właściciel sieci sklepów sportowych przejmuje konkurenta. W Polsce firma ma już swoje placówki

Grupa Frasers, właściciel sieci sklepów sportowych Sports Direct, przejął kontrolę nad firmą XXL (fot. materiały prasowe)

Brytyjska Grupa Frasers przejmuje kontrolę nad norweskim gigantem w sprzedaży artykułów sportowych - firmą XXL. Właściciel sieci Sports Direct nie ma jednak pewności co do tego, czy uda mu się uratować XXL.

Grupa Frasers poinformowała 29 maja br., że przejmuje pakiet ponad 92 proc. kapitału zakładowego i 90 proc. akcji z prawem głosu w norweskiej spółce XXL, która specjali...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.05.2025 / 16:58
StoryEditor
Dealz poprawia notowania. Sieć, której Grupa Pepco chce się pozbyć jest warta coraz więcej
Dyskonty sieci Dealz stają się coraz bardziej popularne zwłaszcza wśród ludzi młodych, w wieku 18-24 lata (fot. Dealz Poland)

Sieć dyskontów Dealz, której placówki ostały się jeszcze tylko w Polsce i której profil nie pasuje do nowej strategii Grupy Pepco, systematycznie poprawia wyniki. Wiemy, dzięki czemu Dealz zwiększa przychody i rentowność.

W pierwszym półroczu trwającego roku obrotowego zakończonym 31 marca br. przychody sieci Dealz zwiększyły się o 13,8 proc. (w stosunku do pierwszego półrocza roku obrotow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.06.2025 / 08:48
StoryEditor
Inglot stawia na Bliski Wschód. Kuwejt miastem, w którym startuje nowy salon marki
Nowo otwarty salon marki Inglot w Avenues Mall w Kuwejcie (fot. materiały prasowe)

Polska firma Inglot obecna jest w ponad 90 krajach świata, ale niektóre z nich traktuje strategicznie. Dotyczy to regionu GCC, który obejmuje sześć państw na Bliskim Wschodzie: Bahrajn, Kuwejt, Oman, Katar, Arabię Saudyjską i Zjednoczone Emiraty Arabskie.

To właśnie w stolicy Kuwejtu, która także nazywa się Kuwejt, w ruszył jeden z pierwszych salonów marki Inglot w nowym koncepcie. Jego otwarcie w tym mieście ma podkreślać rozwój...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. czerwiec 2025 19:14