26.01.2020 / 13:24
StoryEditor

Action ma już ponad 60 sklepów w Polsce

Na zdj. sklep sieci Action w Holandii (fot. materiały prasowe, Action)
Sieć dyskontów Action rozpoczęła bieżący rok od otwarcia sklepów w Żywcu oraz w Jastrzębiu-Zdroju. Były to, odpowiednio, 60. i 61. placówka detalisty uruchomione na polskim rynku.

Przypomnijmy, że do granicy 50 sklepów sieć Action dobiła w połowie grudnia, a do 40 - we wrześniu minionego roku.

Obecnie spółka Action Polska zatrudnia w Polsce około 900...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.03.2025 / 13:41
StoryEditor
Carrefour wdraża kody 2D w marce własnej. Kiedy wszystkie kasy będą w stanie je odczytać?
Sklep Carrefour Express (fot. ŁR/wiadomoscihandlowe.pl)

Polski oddział sieci Carrefour podpisał z firmą GS1 list intencyjny, w którym zobowiązał się do wdrożenia kodów 2D na produktach private label. Detalista zamierza w najbliższych miesiącach wprowadzić pierwsze produkty marki własnej wykorzystujące nowe kody, a także obiecuje, że przystosuje wszystkie swoje kasy do odczytywania kodów 2D do końca 2027 r.

Czym jest technologia kodów 2D? Otóż daje ona nowe możliwości zarówno w zakresie optymalizacji zarządzania łańcuchem dostaw, jak i zapewnienia klientom łatwego dostępu do rzete...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.03.2025 / 14:47
StoryEditor
Prezes UOKiK nałożył kary za zmowę cenową. Sieci elektromarketów zapowiadają odwołanie od tej decyzji do sądu
Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

W środę UOKiK poinformował o nałożeniu łącznie ponad 66 mln zł kary na właścicieli sklepów RTV Euro AGD, Media Markt i Media Expert oraz na firmę Jura Poland za zmowę cenową. Dwie sieci już oświadczyły, że nie zgadzają z tą decyzją i będą bronić swoich racji na drodze sądowej. Pozostałe podmioty jeszcze nie zabrały głosu.

"W związku z komunikatem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczącym stwierdzenia istnienia praktyki ograniczającej konkurencję, polegającej na zawarciu porozumienia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. marzec 2025 11:55