07.01.2021 / 09:54
StoryEditor

Aldi Nord i Sud stosują coraz bardziej zbliżone strategie promocyjne [ANALIZA]

Dyskont Aldi Nord
Siostrzane firmy Aldi Nord i Sud na swoim macierzystym rynku coraz bardziej zacieśniają współpracę. Ich kampanie promocyjne są coraz bardziej podobne do siebie, choćby z tego powodu, że sporą część zakupów sieci negocjują wspólnie. Portal IGD Retail Analysis przyjrzał się pierwszym tegorocznym promocjom obu detalistów, znajdując wiele podobieństw.

W tygodniowych gazetkach promocyjnych obu sieci – które różnią się pod względem graficznym, mają też nieco odmienne rozmiary – ponad 50 proc. produktów jest identycznych. Różnic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2025 / 18:42
StoryEditor
Ta sieć handlowa zamknęła wszystkie swoje sklepy na jeden dzień. Jaki był powód?
Protest sieci Lush (fot. Lush)

Znany producent i detalista kosmetyków wstrzymał na jeden dzień prowadzenie biznesu na rodzimym rynku. To wyraz wsparcia firmy dla Palestyńczyków w Strefie Gazy.

“W całej firmie Lush dzielimy ból, który odczuwają miliony ludzi, widząc obrazy głodujących w Strefie Gazy i Palestynie. Podobnie jak reszta świata, z trudem znajdujemy sposoby,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 15:06
StoryEditor
Stokrotka zyskuje! Co pokazują wyniki właściciela jednej z największych sieci supermarketów w Polsce
Sklep sieci Stokrotka w Ząbkach

Litewska Grupa Maxima, właściciel m.in. sieci Stokrotka w Polsce, podsumowała wyniki za pierwsze półrocze 2025 roku. Skonsolidowane przychody Grupy wzrosły o 3,5% rok do roku, osiągając poziom 3,07 mld euro. Sprzedaż porównywalna (LFL), liczona w stałych kursach walut, zwiększyła się o 2,3%.

Największy wkład we wzrost w ramach Grupa Maxima miała Litwa, gdzie przychody wzrosły o 4,5% do 1,1 mld euro. W Polsce i Bułgarii dynamika była nieco niższa, co wynikało m.in. z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 22:30