19.06.2018 / 00:00
StoryEditor

Aldi uruchamia odnowiony sklep w Andrychowie

(fot. Konrad Kaszuba)
Sieć Aldi 15 czerwca ponownie uruchomiła sklep w Andrychowie. Placówka wystartowała po gruntownej modernizacji - pisze wadowice24.pl.

Sklep zlokalizowany jest przy ul. Krakowskiej 136a. W ostatnich tygodniach przeszedł gruntowną przebudowę.

Łączna powierzchnia sklepu to około 1 tys. mkw. W tym momencie Aldi ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 59% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.02.2025 / 09:27
StoryEditor
Unilever rozważa wprowadzenie na giełdę swojego biznesu lodowego. W którym mieście zadebiutuje?
Lody Magnum należące do Unilevera (fot. Shutterstock)

Międzynarodowy gigant spożywczy analizuje możliwość wejścia na nowojorską giełdę z takimi markami jak Ben & Jerry’s, Algida i Bravers. Niewykluczone jednak, że będzie musiał pojawić się też na parkiecie w Amsterdamie i Londynie.

W marcu ubiegłego roku notowana na giełdzie w Londynie firma ogłosiła, że zamierza wydzielić swój dział lodów, obejmujący popularne marki. Ma się to wydarzyć do końca tego roku....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.02.2025 / 12:38
StoryEditor
Shein poczuło się wywołane do odpowiedzi. Firma reaguje na konferencję Komisji Europejskiej w sprawie bezpieczeństwa handlu e-commerce
Shein poczuło się wywołane do odpowiedzi. Firma reaguje na konferencję Komisji Europejskiej w sprawie bezpieczeństwa handlu e-commerce (fot. Shutterstock)

W odpowiedzi na zaplanowaną na 5 lutego konferencję prasową Wiceprzewodniczącej Komisji Europejskiej Henny Virkkunen oraz komisarzy Maroša Šefoviča i Michaela McGratha dotyczącą bezpiecznego i zrównoważonego handlu elektronicznego, marka Shein opublikowała swoje stanowisko.

Shein wyraziło poparcie dla działań mających na celu poprawę bezpieczeństwa zakupów online i wzmocnienie zaufania europejskich konsumentów. - Wspieramy inicjatywy, które zwiększ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. luty 2025 19:33