18.06.2021 / 14:25
StoryEditor

Aleksander Suski, Dasoft: Elektroniczne etykiety przydają się nie tylko na sali sprzedaży, ale i w magazynie

elektroniczne cenówki ()
– W Polsce nie ma jeszcze dużej liczby sklepów, które korzystają z elektronicznych etykiet. Jednak coraz więcej punktów będzie korzystać z tego rozwiązania. Dlatego warto jak najszybciej wyposażyć się w odpowiedni sprzęt, żeby konkurencja nie odjechała zbyt daleko – mówił podczas RFB 2021 Aleksander Suski, regionalny manager ds. sprzedaży, Dasoft.

– Dopiero teraz rozwój technologiczny dał możliwość wytworzenia takich etykiet, które dają oszczędności i pozwalają sprawnie zintegrować się z systemami sklepowymi, a także spra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 14:53
StoryEditor
Słońce świeci dla Jysk w Polsce. Sieć mocno zainwestowała farmę fotowoltaiczną w Radomsku
Centrum Dystrybucyjne Jysk w Radomsku (fot. materiały prasowe)

Jysk stawia na odnawialne źródła energii, rozwijając projekty, które mają ograniczyć emisję i zwiększyć samowystarczalność energetyczną. W Centrum Dystrybucji w Radomsku uruchomiono instalację, jakiej firma dotąd nie miała w żadnym kraju.

W Centrum Dystrybucji Jysk w Radomsku oficjalnie uruchomiono farmę paneli słonecznych o mocy 1,76 MWp. To największa tego typu instalacja w historii firmy. Farma składa się z ok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2025 / 13:49
StoryEditor
Sklepy Eurocashu podbiją rynek gastro. Żabka powinna zacząć oglądać się za siebie?
Eurocash chce pójść śladem Żabki? (fot. Eurocash)

Tomasz Polański, członek zarządu odpowiedzialny za segment hurtowy w Grupie Eurocash mówi o planach sieci w kontekście rozwoju oferty gastronomicznej i zaangażowania w sektor HoReCa.

Żabka redefiniuje segment gastronomiczny, stawiając na gotowe produkty do podgrzania w sklepach. Czy to kierunek, który Eurocash również rozważa?

Klucz do sukcesu w tego ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. listopad 2025 18:08