04.08.2016 / 12:42
StoryEditor

Alma pokazała wyniki. Nie jest dobrze

(fot. archiwum)
W pierwszym półroczu Alma Market osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 719 mln zł wobec 790,1 mln zł przed rokiem. Jednocześnie sieć zmniejszyła stratę operacyjną, która wyniosła ok. 8 mln zł. W analogicznym okresie ubiegłego roku było to 10,6 mln zł – wynika z raportu opublikowanego przez spółkę.

Strata netto jednostki dominującej wyniosła w I pół. 12,5 mln zł wobec 19,2 mln zł straty w zeszłym roku. W sprawozdaniu z działalności grupy kapitałowej spółki czytamy, że plan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25.09.2023 / 13:27
StoryEditor

Carrefour zorganizował wielką urodzinową loterię. Klienci zgarną kupony o wartości 1,8 mln zł

Carrefour zorganizował wielką urodzinową loterię. Klienci zgarną kupony o wartości 1,8 mln zł (fot. defotoberg/Shutterstock)
Sieć Carrefour przez najbliższy miesiąc będzie codziennie rozdawała swoim klientom karty podarunkowe o wartości 1 tys. zł, raz w tygodniu o wartości 6 tys. zł oraz ufunduje nagrodę główną o wartości 10 tys. zł – wszystko w ramach Wielkiej Loterii Urodzinowej przygotowanej z okazji 60-tych urodzin. Akcja potrwa do końca października.

Carrefour świętuje swoje 60-lecie na świecie i 26 lat obecność w Polsce. Sieć posiada obecnie swoje sklepy na 3 kontynentach, w ponad 30 państwach, nawet w tak odległych krajach...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.09.2023 / 10:27
StoryEditor

Perły Rynku 2023 rozdane! Poznajcie nowości, które mają potencjał, by stać się bestsellerami

Perły Rynku 2023 zostały rozdane! (fot. materiały własne)
21 września w stołecznym hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport odbyła się uroczysta gala wieńcząca tegoroczną edycję badań Perły Rynku FMCG oraz Perły Rynku Kosmetycznego. Przedstawiciele ponad 60 wiodących sieci handlowych i sklepów internetowych wytypowali najbardziej obiecujące nowości roku.

Dwa niezależne zespoły jurorskie wzięły pod lupę produkty i linie produktowe  zgłoszone do tegorocznej edycji badań Perły Rynku FMCG oraz Perły Rynku Kosmetycznego.

J...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
03. październik 2023 02:16