12.07.2020 / 19:36
StoryEditor

Anglia może wprowadzić obowiązek noszenia maseczek w sklepach

(Unsplash.com/Arturo Rey)
Premier Wielkiej Brytanii Boris Johnson zasugerował, że zakrywanie ust i nosa może stać się obowiązkowe w sklepach w Anglii. Rząd brytyjski chce, aby ludzie nosili maseczki w ograniczonych przestrzeniach, gdzie spotykają tych, których nie widzą na co dzień. Downing Street przygląda się temu problemowi i może wprowadzić nowe zasady w ciągu kilku tygodni – donosi retailgazette.co.uk.

Boris Johnson pokazał się w maseczce na twarzy pierwszy raz w trakcie pandemii podczas wizyty w sklepie w swoim okręgu wyborczym w Uxbridge. Później, kiedy odpowiadał na pytan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 17:09
StoryEditor
Wydatki polskich rodziców pod presją kosztów i czasu [BADANIE]
Polscy rodzice pod presją kosztów wyprawki szkolnej (fot. Envato Elements)

Rosnące ceny, ograniczony budżet i brak czasu – to główne problemy, z jakimi mierzą się polscy rodzice kompletując szkolną wyprawkę. Badanie IQS pokazuje, że zakupy szkolne stają się coraz większym wyzwaniem finansowym i organizacyjnym. Jakie produkty pochłaniają największą część budżetu i czym kierują się rodzice przy wyborze artykułów dla swoich dzieci?

Z danych wynika, że prawie połowa mam w Polsce uważa rosnące koszty za największy problem przy kompletowaniu szkolnej wyprawki. Co trzecia mama przewiduje, że wyda na ten cel od...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.08.2025 / 11:45
StoryEditor
Flexdog chce podbić warty miliardy rynek sneakersów i streetwearu
A group of friends in casual outfit play soccer in the open air. People have fun and have fun. Active rest and scenic sunset.

Flexdog, czeska platforma internetowa do wyszukiwania i porównywania sneakersów, streetwearu i akcesoriów premium mocno rozwija się w Europie. Od 2021 roku serwis gromadzi w jednym miejscu oferty ponad 100 partnerów, takich jak Footshop, PRM, Answear, Sizeer, BSTN, StockX czy Footdistrict, ułatwiając użytkownikom dostęp do premier i unikatowych modeli butów i mody ulicznej.

Porównywarka sneakersów i streetwearu

Flexdog gromadzi oferty ponad 100 zweryfikowanych sklepów i marketplace’ów, obsługując miliony użytkowników miesięcznie w wielu krajach ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. sierpień 2025 19:40