17.12.2021 / 19:00
StoryEditor

Auchan nie oddaje prowadzenia. W listopadzie w tej sieci ponownie było najtaniej

Auchan po raz kolejny okazało się siecią, w której zakupy robi się najtaniej (materiały prasowe)
Promocje cenowe prowadzone przed świętami sprawiły, że średnia cena koszyka zakupowego była w listopadzie niższa niż w październiku - wynika z analiz ASM Sales Force Agency. Trzeba tu jednak podkreślić, że chodzi o średnią, bo gdy przyjrzeć się poszczególnym sieciom, to ceny w większości z nich poszły w górę. 

Badanie i Raport Koszyk Zakupowy, przeprowadzone przez ASM Sales Force Agency w listopadzie br. wykazało średnią cenę koszyka na poziomie 223,76 zł. To spadek na poziomie 3,05 z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2024 / 15:43
StoryEditor
Żabka zapowiada rychły debiut w Rumunii. Wiemy, kiedy ruszy pierwszy sklep pod szyldem Froo w tym kraju
Przemysław Kijewski, dyrektor operacyjny Żabka Polska, zapowiada, że pierwszy sklep pod logo Froo w Rumunii ruszy już za kilka tygodni (fot. Wiadomości Handlowe)
W ciągu najbliższych kilku tygodni Żabka uruchomi pierwsze sklepy Froo w Rumunii - mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w spółce Żabka Polska. Ta zapowiedź padła z jego ust 22 kwietnia podczas konferencji Żabka Biznes Expo.

O debiucie sieci Żabka w Rumunii jest głośno już od kilku tygodni. Jak dotąd sieć oficjalnie nie chciała jednak potwierdzić tych informacji.

Żabka robi skok na Rumunię...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2024 / 13:30
StoryEditor
Biedronka odnotowała dwucyfrowy wzrost kosztów operacyjnych, ale zneutralizowała go dzięki wyższym wolumenom sprzedaży
Na zdj. sklep sieci Biedronka (fot. Szymon Pelc/Shutterstock)
Sieć Biedronka odnotowała w pierwszym kwartale kilkunastoprocentowy wzrost kosztów operacyjnych, przy rosnących wolumenach sprzedaży. Detalista szacuje, że wartość koszyka zakupowego spadła o ponad 5 proc., m.in. za sprawą efektu kalendarzowego. To więcej od wskaźnika GUS, jednak urząd nie uwzględnia w wyliczeniach cen promocyjnych, co może nieco zniekształcać wyniki – uważa Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins.

– Zgodnie z naszymi przewidywaniami, w pierwszym kwartale 2024 r. koszty operacyjne sieci Biedronka wzrosły o kilkanaście procent, jednak skutki tych znaczących wzrostów udało...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. kwiecień 2024 11:11