15.12.2019 / 10:04
StoryEditor

Carrefour startuje z nowym konceptem. Na razie testuje rozwiązanie w Brukseli

Sklep Carrefour Express w Brukseli (materiały prasowe Carrefour)
Sklep Carrefour Express w Brukseli (materiały prasowe Carrefour)
Sklep Carrefour Express w Brukseli (materiały prasowe Carrefour)
Carrefour Express w Brukseli, sklep w nowym koncepcie (materiały prasowe Carrefour)
Sklep Carrefour Express w Brukseli (materiały prasowe Carrefour)
Nowy koncept Carrefoura w Belgii (materiały prasowe Carrefour)
Sklep Carrefour Express w Brukseli (materiały prasowe Carrefour)
Kącik restauracyjny w nowym sklepie Carrefoura w Brukseli (materiały prasowe Carrefour)
Sklep Carrefour Express w Brukseli (materiały prasowe Carrefour)
Sklep Carrefour Express w Brukseli (materiały prasowe Carrefour)
Sklep Carrefour Express w Brukseli (materiały prasowe Carrefour)
Sklep Carrefour Express w Brukseli (materiały prasowe Carrefour)
Carrefour otworzył w Brukseli sklep w nowej formule. Belgijski Carrefour Express z zielonym logo jest pilotażowym projektem. Sklep oferuje świeże produkty i żywność ekologiczną. Klienci mają do dyspozycji kącik gastronomiczny oraz więcej przestrzeni.

Giosino Cornacchia, dyrektor ds. franczyzy Carrefour Belgium powiedział portalowi RetailDetail, że nowy koncept będzie rewolucją. Asortyment sklepu stanowią kompaktowe artykuły ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 11:22
StoryEditor
Grupa spółek Danone zmniejsza emisję gazów cieplarnianych w łańcuchu wartości. Koncern wyznaczył sobie ważny cel do 2030 r.
Paulina Kaczmarek, grupa spółek Danone (mat. prasowe)

Zgodnie z danymi za rok 2024, Grupa spółek Danone w Polsce zredukowała emisję gazów cieplarnianych – w stosunku do roku bazowego 2020 jest ona mniejsza o 42,8 proc., zaś do roku 2023 o 7,3 proc. Nie byłoby to możliwe bez współpracy z dostawcami, zaangażowania w budowanie partnerstw branżowych oraz publicznych i prywatnych, jak również ciągłego doskonalenia procesów produkcji. Na to składa się spójna strategia i plan działania, czyli Danone Climate Transition Plan, a także kolejne ambitne cele, a wśród nich to, aby do 2030 r. 100 proc. opakowań produktów nadawało się do recyklingu.

Obchodzony 22 kwietnia Światowy Dzień Ziemi to dla Danone okazja, by przypomnieć, jakie działania podejmowane przez organizacje mogą jednocześnie przyczyniać się do troski o śro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 12:02
StoryEditor
Ile wydadzą Polacy na majówkę? Dom, grill i oszczędności zamiast wyjazdów
Polacy tną wydatki na majówkę (fot. Shutterstock)

Tegoroczna majówka będzie mniej kosztowna niż w poprzednich latach – tak wynika z najnowszego Barometru Providenta. Mimo że część Polaków planuje aktywności na świeżym powietrzu, wielu z nas spędzi długi weekend w domu, z dala od kosztownych wyjazdów. Skąd ta zmiana i jak dokładnie zamierzamy spędzić wolne dni?

Według danych z najnowszej edycji badania Barometr Providenta, średnia kwota, jaką Polacy planują przeznaczyć na tegoroczny długi weekend majowy, wynosi 1024,80 zł. To o ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 08:20